• Sinds een tijdje kunnen mensen hun quiz of serie in the spotlight zetten. Dat zorgt voor wat inkomsten zodat de site kan blijven bestaan.

    Voordeel hiervan is dat de reclames die via Google Adsense overbodig zijn geworden en deze zijn nu dus verwijderd.

    Hierdoor is de site opnieuw weer wat sneller geworden en uiteraard ook wat overzichtelijker.

    En nu niet vergeten om af en toe je quiz in the spotlight te zetten zodat de reclame van google weg kan blijven (Y)


    Dit is mijn signature...

    Ik dacht eerst ook Betalen Pfuuh.. xD
    Maar toen ik wist dat zo Quizlet blijft bestaan..
    ^^ Maar ik mag dat sowieso niet van m'n ouders;)


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik ben iedreen dankbaar die zijn Quiz of Profiel in da Spotlight zet! :P Zonder hun bestond Quizlet ni meer, [misschn], en had ik geen leve meer! :P Oké, is msschn wa overdreve ;)


    007

    Ik wil het wel doen, maa i k hoor van veel mensen dat het nog niet perfect werkt; je moet iets van 3 x iets opsturen voordat het op quizlet komt. Zodra ik het veilig kan doen zal ik zeker ook een quizje in de spotlight zetten ;)

    Bij mij is het toch wel 3 keer gelukt hoor x). In één keer.


    I recycle my thoughts.

    het is een goed idee maar, ik geef er geen geld aan uit ..

    hhaa, ik heb het al zo'n 2 keer gedaan en toen zat mn Inbox vol. Nu wacht ik tot ik een paar quizlets meer heb xD
    anders is het de moeite niet he ;)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California