• ik heb al vertelt ;d

    bedank voor jullie reacties (A)!
    xx.


    don't Worry...Be gay.

    LizesBIATCH schreef:
    Ja dat doe je dan toch zelf..
    Ik vind dat je het moet vertellen. Want als je met haar ex/crush zoent en het dan ook nog geheim gaat lopen houden..


    Keep it secret.

    Het is uit tussen hen. Ik snap best dat je met een heel dubbel gevoel zit nu maar ik zou het toch zeggen. Je kunt zeggen dat je er spijt van hebt maar dat het gevoel even overwon.


    No growth of the heart is ever a waste

    Mellifluous schreef:
    Zelf vertellen.
    En als je het toch zo kut vindt, waarom heb je hem dan niet weggeduwt?

    Dat antwoord ligt het meest voor de hand maar wanneer de vonk eenmaal overslaat wordt je verstand weggedrukt en neemt je gevoel het over.
    Pas achteraf kun je redeneren dat je fout zat.
    Ik ken het. Op een haar naar kon ik voorkomen dat ik weer met m'n ex in de gang stond te zoenen =='


    No growth of the heart is ever a waste

    Vertel het gewoon. En als zij er niet mee kan leven dan is het haar probleem toch??
    Het is toch uit?
    x.

    Mellifluous schreef:
    Zelf vertellen.
    En als je het toch zo kut vindt, waarom heb je hem dan niet weggeduwt?

    spijt komt altijd later.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    vertel het haar gewoon.dat is het beste (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    je had het idd beter niet gedaan :p maar jah, spijt komt na de zonde.. Dus je kan het haar beter zelf zeggen, zeg dat je het spijt, maar als je echt gevoelens hebt voor die jongen, zeg je haar dat mss ook beter. Als ze boos is en zelf nog iets voelt voor die jongen, laat je hem beter gerust. Laat nooit een jongen tussen jou een je bf komen!!

    Heb je buikpijn van kriebels in je buik? ^^Ik zou het haar eerlijk vertellen, maar enkel als je zeker bent dat ze zal luisteren (en doe het wanneer ze kalm is) dan is het misschien nog niet zo erg. (:


    It even took me by surprise

    Inderdaad. Het is toch uit tussen hun? Oke, als je bff er nog iets voor voelde heb je misschien een ini mini probleempje maar ehm...
    Eerlijkheid duurt het langst (:


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Ik denk dat ze minder boos op je wordt als je het nu gewoon eerlijk toegeeft dan dat je het verzwijgt en ze het van iemand anders moet horen..

    Spreek met je vriendin af, ga er rustig voor zitten en vertel haar de waarheid.

    "-naam-, ik heb met je ex gezoend, en het spijt me vreselijk. Ik liet me een beetje meeslepen en had het liever niet willen doen, dus ik hoop dat je me kan vergeven."

    En als ze boos wordt zou ik haar wat tijd geven.

    vertel het haar,
    je hebt spijt als ik het zo lees,
    dan vergeeft zij jou toch wel?


    It's not the same without you.

    Vertel het tegen je vriendin. Leg uit waarom je het deed. Zeg dat het je spijt. Als ze niet luistert naar je, moet je maar zeggen dat er geen jongen tussen jullie vriendschap mag inkomen. Want vriendschap duurt meestal langer dan verkering. Als ze het wel oke vind wat je hebt gedaan en het maakt haar niks uit. Vraag dan ook of ze het niet erg vind als jullie een keer uit gaan ofzo. ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Sorry hoor maar wat een K*tstreek!!:Ozoiets doe je togh niet en ik zla het haar maar vertellen!

    AxelRawr schreef:
    Sorry hoor maar wat een K*tstreek!!:Ozoiets doe je togh niet en ik zla het haar maar vertellen!

    oh oh nou wat een streek.
    ik vraag niet je mening wat je er van vind maar hulp,voor het geval je daar nog niet achter was.
    (:


    don't Worry...Be gay.