• Howdy,
    Dit is mijn eerste story. En hij gaat over Kiro uit Cinema Bizarre. Over toen hij nog 15 was. Verder komt er geen enkel bandlid verder van CB er in voor, dit is een verhaal over Kiro als 15 jarige jongen die veel mee maakt. Het is een mini story!

    Xx Luna


    I'm your bitch [:

    Ik ga hem maken!


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Moet die naam zo lang? x]


    Your make-up is terrible

    Eh ja xD Dat moest perse xD Maar die titel kwam het beste uit bij dat verhaal! Als je hem in het Nederlands hebt, dan is ie een stuk langer!


    I'm your bitch [:

    Ik zou de titel echt veranderen :'] Tis totaal niet pakkend ofzo.
    Noem hem dan gewoon Angel in Diquise of naar hoe al die liedjes van CB ookal weer mogen heten.


    Mew <3

    Zo heten sommige series al! En ik wil niet dezelfde naam als hun doen!


    I'm your bitch [:

    Ik zou een kortere pakkendere titel nemen, waardoor mensen hem willen lezen xP Het engels klopt ook niet helemaal in deze..


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    SamSacred schreef:
    Ik zou een kortere pakkendere titel nemen, waardoor mensen hem willen lezen xP Het engels klopt ook niet helemaal in deze..


    Ik ga hem in een andere naam doen, maar ik weet er zo geen. Maar weet iemand dan wel een goede naam hiervoor


    I'm your bitch [:

    The death of one is the Birth of something else fso xP Ik weet niet. (ja, degene die ik net bedacht is ook lang xP)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Als je een andere naam hebt pb je me maar, dan verander ik de titel voor je. ;)

    Eh iemand een korte titel???


    I'm your bitch [:

    [CB] I love.... is die goed?


    I'm your bitch [:

    Jaah helemaal perfecto(A)


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.