• Als je het moeilijk vind om Bill nagels te maken, heb je hier misschien wat aan. Het is helemaal niet moeilijk dat weet ik, maar ik doe dit eigenlijk ook voor de lol.

    benodigdheden;
    *Witte nagellak.
    *Zwarte naggellak.
    *Nagel remover.
    *Wattenstaafjes.

    Stap 1;Zorg ervoor dat je ergens zit waar je gemakkelijk met je nagels bezig kan. Aan je buro, aan een tafel, zoek het zelf maar uit. Zorg dat het licht genoeg is, dat je alles goed kan zien. Haal de nagellak tevoorschijn en lak al je nagels eerst helemaal zwart. Laat het opdrogen, en wacht ong. 10 minuten als het wat droger is. Als je nagellak erg plakkerig is op je nagels, haal het er dan gewoon af met nagelremover en lak het opnieuw.
    Stap 2;Als je gewacht hebt en het zwarte goed droog is, kan je beginnen met de lijnen met witte nagellak. Als je het moeilijk vind om met een dikke kwarst te werken kan je ook nagellak kopen met een dun kwarstje, anders knip je de dikke door de helft en heb je het zelfde effect. Probeer een nette lijn te trekken met een half boogje. Zoiets als bij een nepnagel. LET OP; het kan zijn dat het zich gaat mengen, en grijs wordt. Géén zorgen laat het zo en laat het opdrogen.
    stap 3;Als het wat grijs is geworden moet je het dus gewoon zo laten en het op laten drogen. Als het opgedroogd is ga je er opnieuw overheen met witte nagellak. Het kan zijn dat het daarna nóg niet wit is, en weer moet laten opdrogen. Als je het een paar keer doet opdrogen en weer opnieuw lakt, wordt het écht wit.

    Dingen om te weten;Als je net zo bibberd als dat ik doe, is de kans groot dat je vingers onder de witte lak komt. Als je bent uitgeschoten met de lak, kan je het voorzichtig weghalen met een wattenstaafje. Niet téhard want dan haal je de onderste laag zwart weg (heb je kans op!)

    Als je nu denkt van, omg waar slaat dit op, dit weet ik allang! Reageer dan gewoon niet^^ dit is alleen om te helpen..

    <3




    (bericht aangepast door een moderator)


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    xD


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ik heb zelf nu ook, en ben er 2,5 uur mee bezig geweest..


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    goedzo xD


    Lalalalalalalala.

    Whaha. vandaar dat ik op het ideé kwam. ^^


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    amai 2,5 uur xD
    ik heb geen witte nagellak om da te doen, da moet ik dus dringend eens gaan kopen :Y)
    wat ik eigelijk al lang van plan was maar er nog nooit is van gekomen (A)
    xD


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ja.. 2,5 uur. maar dan kwam omdat ik héél lang bezig was met me rechte hand. Ik ben rechts dus ik kan het niet goed met de linke hand. En ik ging steeds naar me broertje toe om me hand te laten zien^^


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    OEEEH IK HEB ALLE KLEURTJES. ik heb rood,zwart,paars,roze,oranje,blauw,geel,wit,groen en allemaal van die andere belachelijke kleurtjes die ik eigenlijk bijna nooit gebruik xD


    Lalalalalalalala.



    goed zo. Zo doe ik het ook xD ik ben soms wel 3 uur bezig :S



    goed zo. Zo doe ik het ook xD ik ben soms wel 3 uur bezig :S


    Het is écht moeilijk hé:S ik wordt altijd geirriteerd als het grijs wordt. dan moet ik lang wachten tot dat het droog is, en dan weer lakken^^


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    OEEEH IK HEB ALLE KLEURTJES. ik heb rood,zwart,paars,roze,oranje,blauw,geel,wit,groen en allemaal van die andere belachelijke kleurtjes die ik eigenlijk bijna nooit gebruik xD


    Ik heb geel, roze, wit, zwart, rood, oranje, appeltjes groen, blauw.

    Ik gebruik alleen rood, zwart, wit ^^


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Hehe, dat gaat bij mij dus echt niet lukken he? Nouja, als ik me nog een keer verveel op vakantie ofzo zou ik het eens proberen :'D


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Ik heb er me hele middag aan gespendeerd^^ maar dan wel met nagellak die lang blijft zitten. thank god!


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    (...)

    Het is écht moeilijk hé:S ik wordt altijd geirriteerd als het grijs wordt. dan moet ik lang wachten tot dat het droog is, en dan weer lakken^^


    bij wordt het nooit grijs maar ik doe gewoon zekerheid voor alles xD ik vind het eigenlijk heel leuk,, dat nagels-lakken xD

    Ik doe he altijd anders.. Met plakband enzo dat is veel makkelijker. witte nagellak --> plakband op het randje van je nagel --> zwarte nagellakken --> plakband je er af als de nagellak droog is.


    You'd took my breath but I'll survive.

    hehe,handig (':


    And all the girls in the front row scream your name.