• Als je het moeilijk vind om Bill nagels te maken, heb je hier misschien wat aan. Het is helemaal niet moeilijk dat weet ik, maar ik doe dit eigenlijk ook voor de lol.

    benodigdheden;
    *Witte nagellak.
    *Zwarte naggellak.
    *Nagel remover.
    *Wattenstaafjes.

    Stap 1;Zorg ervoor dat je ergens zit waar je gemakkelijk met je nagels bezig kan. Aan je buro, aan een tafel, zoek het zelf maar uit. Zorg dat het licht genoeg is, dat je alles goed kan zien. Haal de nagellak tevoorschijn en lak al je nagels eerst helemaal zwart. Laat het opdrogen, en wacht ong. 10 minuten als het wat droger is. Als je nagellak erg plakkerig is op je nagels, haal het er dan gewoon af met nagelremover en lak het opnieuw.
    Stap 2;Als je gewacht hebt en het zwarte goed droog is, kan je beginnen met de lijnen met witte nagellak. Als je het moeilijk vind om met een dikke kwarst te werken kan je ook nagellak kopen met een dun kwarstje, anders knip je de dikke door de helft en heb je het zelfde effect. Probeer een nette lijn te trekken met een half boogje. Zoiets als bij een nepnagel. LET OP; het kan zijn dat het zich gaat mengen, en grijs wordt. Géén zorgen laat het zo en laat het opdrogen.
    stap 3;Als het wat grijs is geworden moet je het dus gewoon zo laten en het op laten drogen. Als het opgedroogd is ga je er opnieuw overheen met witte nagellak. Het kan zijn dat het daarna nóg niet wit is, en weer moet laten opdrogen. Als je het een paar keer doet opdrogen en weer opnieuw lakt, wordt het écht wit.

    Dingen om te weten;Als je net zo bibberd als dat ik doe, is de kans groot dat je vingers onder de witte lak komt. Als je bent uitgeschoten met de lak, kan je het voorzichtig weghalen met een wattenstaafje. Niet téhard want dan haal je de onderste laag zwart weg (heb je kans op!)

    Als je nu denkt van, omg waar slaat dit op, dit weet ik allang! Reageer dan gewoon niet^^ dit is alleen om te helpen..

    <3




    (bericht aangepast door een moderator)


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ik heb een dikke kwast.¬¬


    ok

    Ik doe he altijd anders.. Met plakband enzo dat is veel makkelijker. witte nagellak --> plakband op het randje van je nagel --> zwarte nagellakken --> plakband je er af als de nagellak droog is.


    Dan heb je toch een deel over?
    zo'n plakbandje is toch breedachtig? Dan gaat of de nagellak eraf, of je moet alsnog wat bijlakken..


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ik heb een dikke kwast.¬¬


    Ik ook. maar ik heb veel geoefend dat ik daarmee overweg kan ^^ maar.. anders knip je het kwarstje door de midden en heb je een dun kwarstje.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ik doe he altijd anders.. Met plakband enzo dat is veel makkelijker. witte nagellak --> plakband op het randje van je nagel --> zwarte nagellakken --> plakband je er af als de nagellak droog is.

    Zo doe ik het ook altijd, dan krijg ik precies een heel mooi wit randje, en ben ik binnen een half uur klaar met al mijn nagels (A)

    Ik doe he altijd anders.. Met plakband enzo dat is veel makkelijker. witte nagellak --> plakband op het randje van je nagel --> zwarte nagellakken --> plakband je er af als de nagellak droog is.

    Zo doe ik het ook altijd, dan krijg ik precies een heel mooi wit randje, en ben ik binnen een half uur klaar met al mijn nagels (A)


    maar dan plakbandje.. omg.. dan .. ik snap er niks meer van. Ik deed dat ook, en doen ging me nagellak eraf, terwijl ik een half uur wachtte.

    nu heb ik ook een rechte lijn^^ en nog zelfgdaan ook. 2,5 bezig geweest maar toch;3


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Als je eerst je nagels zwart hebt geverft, dan doe je er een plakbantje overheen zodat je nog een randje overhebt. En dan moet je er wit overheendoen. Ofoz. XD


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    (...)

    maar dan plakbandje.. omg.. dan .. ik snap er niks meer van. Ik deed dat ook, en doen ging me nagellak eraf, terwijl ik een half uur wachtte.

    nu heb ik ook een rechte lijn^^ en nog zelfgdaan ook. 2,5 bezig geweest maar toch;3
    Je moet eerst wel de witte nagellak laten drogen, en dan niet te hard het plakbandje aan duwen op je nagel, ik vind het veel handiger, want dan kan het ook niet grijs worden, en hoef je er niet honderd keer over heen. btw als je meer lagen hebt moet je er een topcoat over doen anders bladerd het te snel af..


    You'd took my breath but I'll survive.

    (...)

    Dan heb je toch een deel over?
    zo'n plakbandje is toch breedachtig? Dan gaat of de nagellak eraf, of je moet alsnog wat bijlakken..
    Nee gewoon het stukje nage wat je wit hebt bedekken met plakband, en dan zwart erover.


    You'd took my breath but I'll survive.

    Als je eerst je nagels zwart hebt geverft, dan doe je er een plakbantje overheen zodat je nog een randje overhebt. En dan moet je er wit overheendoen. Ofoz. XD


    Ja maar dan plak je toch over je nagellak heen.. |:


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    (...)Nee gewoon het stukje nage wat je wit hebt bedekken met plakband, en dan zwart erover.


    och. ik doe eerst helemaal zwart, en dan pas wit erover heen.. en dan krijg ik het ook wel mooi als ik er 2,5 uur mee bezig ben (:


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Als je eerst je nagels zwart hebt geverft, dan doe je er een plakbantje overheen zodat je nog een randje overhebt. En dan moet je er wit overheendoen. Ofoz. XD
    Ik doe het juist anders om, eerst mn nagels wit en dan zwart.. Dat is ook beter voor je nagels want dan verkleuren ze minder als het eraf is. En de bovenkant van je nagel is ook beter af te plakken dan het gedeelte wat zwart is bij Bill.


    You'd took my breath but I'll survive.

    (...)

    och. ik doe eerst helemaal zwart, en dan pas wit erover heen.. en dan krijg ik het ook wel mooi als ik er 2,5 uur mee bezig ben (:
    Nou als je keer een kwartier/20 minuten bezig wil zijn gebrui dan dat^^


    You'd took my breath but I'll survive.

    (...)

    Ja maar dan plak je toch over je nagellak heen.. |:
    Ja sowieso over het bovenste witte


    You'd took my breath but I'll survive.

    (...)Nou als je keer een kwartier/20 minuten bezig wil zijn gebrui dan dat^^

    het boeit me niet écht of ik lang bezig ben ^^ als het maar mooi wordt..


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    whhaa, nou ik word er echt ziek van als ik blokjes op mn nagels moet doen dat duurd ook iets van 2 uur. Echt ik heb wel iets beters te doen.


    You'd took my breath but I'll survive.