• Papa is al heel de dag thuis, want hij is 'ziek'. Geen idee wat hij heeft, maar hij mag een week thuisblijven van de dokter.

    Maar papa doet al heel de dag bot tegen iedereen en vooral tegen mijn ma. Ik zat daarstraks rustig een boek te lezen in de zetel naast mama. Maar mama zei iets tegen pa 'dat moet je daar niet zeggen.' En toen vloog papa uit, hij werd kwaad, dropte het goed op mama dan ging hij naar de keuken en ja; hij smijt zijn tas koffie naar mij en mama><' ... En nu stink ik><

    En ik vertrouw het niet.. Pa is tot zowat alles in staat... Ik zie pa zijn leven nog verkloten en zelfmoord te plegen oftwel begint hij àlaChrisBrown>< Ik haat mijn pa....

    Dus heel het salon is ineens ook verneukt, en de zetel die we nog géén maand hadden dus ook.


    Get outta my head!

    wat erg :O
    miss moet je het even afwachten
    even naar je kamer gaan en hem met rust laten ;)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    :O
    in iedergeval niet tegen je papa ingaan nu, maar braaf doen wat hij zegt (tenzij het écht niet normaal is)
    dus niet puberachtig, want als ik dit zo lees kan die dan flink uit z'n slof schieten..


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    erg ö

    maar zoals AngelXWings zegt: mss is het beter dat jullie hem even met rust laten. Hij doet mss zo omdat hij zich gewoon ziek voelt. Tenzij hij vaker zo doet..

    Geke schreef:
    :O
    in iedergeval niet tegen je papa ingaan nu, maar braaf doen wat hij zegt (tenzij het écht niet normaal is)
    dus niet puberachtig, want als ik dit zo lees kan die dan flink uit z'n slof schieten..
    Ja, mijn pa is.. erg><

    maar ja, ik heb mij al afgezonderd in mijn kamer><


    Get outta my head!

    Jeetje, sterkte :/
    Mijn pa flipt ook echt altijd, om de kleinste dingen, en dan schreeuw ik dat die niet zo boos moet worden en dan gaat die ook met dingen gooien en dingen omduwen enzo .___.


    I don't need words to feel those lips.

    ik snap jou papa niet :S
    Waarom doet hij zo?
    Meid, ik zla is afkomen om te klappe :Y)


    Your Butt is Mine!

    Ik zou afwachten en je vader een tijdje met rust laten, tot hij weer normaal doet. En als hij dat dan doet, het er met hem over hebben. Als je het nu doet is de kans groter dat hij daar ook over flipt.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Misschien heeft het te maken met zijn 'ziekte', ik weet niet of hij verteld heeft wat het was, maar het zou kunnen dat het iets ernstigs is en dat ie zich daarom zo gedraagd.

    Het zou ook kunnen dat hij gewoon niet goed in zijn vel zit doordat hij ziek is.

    Ik zou even rustig met hem praten als hij rustig is, op een normale volwassene manier, dus zoals Geke als zei; niet puberachtig.

    Good luck. <3

    Domenoco schreef:
    Misschien heeft het te maken met zijn 'ziekte', ik weet niet of hij verteld heeft wat het was, maar het zou kunnen dat het iets ernstigs is en dat ie zich daarom zo gedraagd.

    Het zou ook kunnen dat hij gewoon niet goed in zijn vel zit doordat hij ziek is.

    Ik zou even rustig met hem praten als hij rustig is, op een normale volwassene manier, dus zoals Geke als zei; niet puberachtig.

    Good luck. <3
    Pff, ik betwijfel dat het iets ernstig is. Mijn papa vliegt wel vaker uit voor het minste... Maar vandaag ging er echt over><


    Get outta my head!

    Dat is best erg. mss ga je best naar je kamer als je ziet dat hij gaat boos worden ofso ?


    A. ikmisje.

    Rustig weglopen....
    En na een tijdje gewoon naar beneden gaan..
    En vragen wat er aan de de hand was.

    xx