• Ik zoek weer leesvoer!

    aanbieden:
    JB
    POTC
    Twilight
    HP
    DM


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Ik denk niet dat je mijn voer lust ):


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Famine schreef:
    Ik denk niet dat je mijn voer lust ):


    Let it come and let it be

    Famine schreef:
    Ik denk niet dat je mijn voer lust ):

    Toch, mag je wel eens kijken (cat)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Mogen onbekende personen ook? D:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Dit verhaal van Zazu is geweldig. Verder heeft Square ook een paar geweldige HP verhalen. (A)


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Miss- fuck it. Tartaros heeft alles al gezegd D:
    Maar ik zou inderdaad eens bij Square kijken. Ze schrijft prachtig, en haar verhalen zijn ontzettend spannend en orgineel. En kijk ook eens bij Tartaros zelf, ze schrijft ontzettend leuk en luguber. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.


    Raindrops [Lily Luna Potter]

    Lily is vurig, slim, vriendelijk, avontuurlijk, moedig en ze lijkt sprekend op haar grootmoeder Lily Evans. Haar leven verloopt soepel en ze geniet voluit van haar schooltijd. Ze heeft een geweldige familie en haar beste vriend is haar neef Hugo Weasley. Ze zijn samen opgegroeid en beleven samen de gekste dingen. Maar dit jaar gaan er dingen veranderen op school. Lily's broers zijn van school, Scorpius Malfoy, de jongen die ze absoluut niet uit kan staan is blijven zitten en haar vriendje Aiden gedraagt zich vreemd.


    Dit vind je misschien wel leuk:)


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow


    We don`t want to be one of them. But our parents forced us. We have to keep it a secret. So nobody knows and nobody will ever know.
    It will not change anything. We continue to hate you. Forever

    Juliette en Maxine zijn de bitches van Hogwarts. Samen delen ze een groot geheim, waar ze tot hun grote afgunst nog iemand anders bij moeten betrekken. Iemand die misschien wel alles zal veranderen.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2011 - 19:39 ]


    Physics is awesome


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    We go to the future, about two generations. Harry and his friends are adult for a very long time. Their children are grown up too. We are now looking to their grandchildren. And Hedwig Weasley is one of them. And this year at Hogwarts she will never forget.
    Draco dormiens numquam titillandus
    ~
    Never tickle a sleeping dragon


    Everyone makes mistakes. The trick is making them when nobody’s looking.


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Famine schreef:
    Ik denk niet dat je mijn voer lust ):


    I like boys who drive cars too slow.

    Dirty Picture ft. JustinDrewBieber



    Shawty you really turn me on.
    But i don't know your name.
    I'll write this in a song.
    Hoping you will come to me.
    It's not so easy you see.


    Wat als je steeds weer een foto binnen krijgt gestuurd van hetzelfde meisje. Steeds weer. En je weet niet wie ze is, maar ze komt wel steeds in je dromen voor. Je gaat op zoek naar haar en doet alles om haar te vinden. Dit gebeurt Justin Bieber.

    LOUISISMINE© 21-11-11
    iheartniall


    Hope ya like it
    xx


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    Met JB, verstond ik Justin Bieber, dus als het verkeerd is, my fault! =)
    xx


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    ik heb deze:
    Trust me (hp)


    Wanneer de dochter van de heer van het duister eindelijk naar Zweinstein gestuurd wordt om een geheime missie te beginnen, denkt ze er niet aan dat jarenlang isolement van de echte wereld haar niet klaar heeft gemaakt voor deze school. De enige die ze kent is Draco, hij staat in rangorde ver onder haar, weet ze zeker. Maar wat als heel haar wereld overhoop wordt gegooid?Natasha beseft dat ze ook maar een gewoon meisje is. Een gewoon meisje, met een ongewone missie.


    Link is aanklikbaar.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2011 - 20:54 ]


    Haar hart stierf hunkerend in het vuur, en herrees sterk en liefdevol uit haar assen.

    mijn verhaal gaat nu over onbekende personen in het vervolg komt justin bieber voor


    -liefde
    -leugens
    -onvindbaar geluk

    My last goodbye||Jacob Black

    [ bericht aangepast op 5 dec 2011 - 21:46 ]