• Ik slaap ongeveer per avond 10 uurtjes
    Ik ben dan de eerste twee uur moe maar dat is normaal dan ben ik het 3de en 4de behoorlijk fit en de uren daarna ben ik weer moe. Smiddags hou ik me wakker met cola drinken. Drink ik dat niet val ik om.

    Is dat normaal?
    Aangezien een mens aan 6 uur slaap genoeg heeft


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Uhm, zijn je klieren dik of zo ?
    Want dan kan het zijn dat je klierkoorts hebt of iets :S


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    eh, ik weet niet,
    maar als je het niet vertrouwd kan je het best even langs de dokter gaan ofzo. (:


    AAP

    xGOSSIP schreef:
    Uhm, zijn je klieren dik of zo ?
    Want dan kan het zijn dat je klierkoorts hebt of iets :S


    waar zitten die? :$


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Sommige mensen hebben gewoon veel slaap nodig. Ik ga ook echt dood als ik niet 10 uur slaap (wat maar zelden lukt). Na 1 week school ben ik ook kapot.

    Van teveel slapen kun je trouwens ook behoorlijk duf worden. Als je het idee hebt dat het toch wat extremer is, kun je misschien je huisarts inlichten..?


    I clicked my heels and wished for you.

    Minder slapen, slaap maar 8 uur op een dag. Teveel is niet goed. Ik sliep eerst maar 6 uur, het ging goed, ging ik 8 uur slapen, was ik overdag moe.


    Your make-up is terrible

    Mensen van jouw leeftijd hebben nood aan minstens 9 uur slaap hoor, dus niets om je echt druk over te maken denk ik.

    Ontbijt je stevig trouwens? Dat heeft daar ook dacht ik een beetje mee te maken x'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Immortal schreef:
    (...)

    waar zitten die? :$

    onder je kaaksbenen. Ze doen ook een beetje pijn, dus als je keelpijn hebt ..


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Marshmellow schreef:
    Mensen van jouw leeftijd hebben nood aan minstens 9 uur slaap hoor, dus niets om je echt druk over te maken denk ik.

    Ontbijt je stevig trouwens? Dat heeft daar ook dacht ik een beetje mee te maken x'D

    botherham met hagelslag
    en soms wat thee ligt eraan of ik laat bn xD


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    xGOSSIP schreef:
    (...)
    onder je kaaksbenen. Ze doen ook een beetje pijn, dus als je keelpijn hebt ..

    ik heb de laatste tijd wel veel last vn mn keel o.O
    tis scares me ><


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Immortal schreef:
    (...)
    botherham met hagelslag
    en soms wat thee ligt eraan of ik laat bn xD

    Lijkt me goed genoeg eigenlijk.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    kan het ook door stress komen?
    ik stress nogal de laatste tijd en niet zoon klein beetje ook o.O


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Immortal schreef:
    (...)
    ik heb de laatste tijd wel veel last vn mn keel o.O
    tis scares me ><

    dan kan je beter eens naar de huisarts gaan .. want het kan goed zijn dat je dat hebt.. iemand in mijn klas heeft dat ook, en ze is echt heel moe op het einde van de dag.. Veel sterkte :)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Immortal schreef:
    kan het ook door stress komen?
    ik stress nogal de laatste tijd en niet zoon klein beetje ook o.O

    dat kan ook nog , jha, maar daar weet ik niks tegen


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Als het meer dan een week duurt niet.


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    ik heb dat ook... maar ik kan sochtends niet ontbijten want dan komt het er net zo hard weer uit.. ik ben daarbij ook nog geen ochtend mens dus ik ben vaak sjagie ¬¬ en ik heb weekend slaap ik alleen maar xD
    mja komt omdat ik doordeweeks zo druk scheme heb en vooral vlak na de vakantie omdat ik meestal sochtends en smidags slaap en savonds en snachts leef ><


    A Noble was Born in Chaos