• Ik slaap ongeveer per avond 10 uurtjes
    Ik ben dan de eerste twee uur moe maar dat is normaal dan ben ik het 3de en 4de behoorlijk fit en de uren daarna ben ik weer moe. Smiddags hou ik me wakker met cola drinken. Drink ik dat niet val ik om.

    Is dat normaal?
    Aangezien een mens aan 6 uur slaap genoeg heeft


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ziekte van pfeiffer misschien.

    Marlboro schreef:
    Ziekte van pfeiffer misschien.

    welke is dat nu weer? :S


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Mss ijzertekort.
    Ga naar de dokter,dan heb je zekerheid.


    I need you like a heart needs a beat

    Het is al eerder gezegd, maar te veel slapen kan je vermoeid maken, had ik ook.
    Dus langer slapen is niet altijd beter.


    ×Bury all your secrets in my skin×

    xGOSSIP schreef:
    (...)
    welke is dat nu weer? :S
    Dan ben je veel vermoeid. Meestal heb je ook vaak keelpijn, of iets aan je keel weetjewel.

    Marlboro schreef:
    (...)Dan ben je veel vermoeid. Meestal heb je ook vaak keelpijn, of iets aan je keel weetjewel.

    aah zo :P oke dankje x)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Marlboro schreef:
    Ziekte van pfeiffer misschien.

    ik heb het eens opgezocht wat de syntomen daar van waren en ik heb er wel een paar van maar lang niet alle...


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Misschien ben je te gestresst, tegen stress kun je best veel doen. Ga in een lekker warm bad en blijf daar een uurtje in liggen. Vraag aan je moeder/vader/broer/zus of ze je willen maseren, dat is ook goed tegen ontspanning. Yoga is ook een optie, maar dat heb ik nog nooit aan gedaan, dus ook geen verstand van.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Immortal schreef:
    (...)
    ik heb het eens opgezocht wat de syntomen daar van waren en ik heb er wel een paar van maar lang niet alle...
    Je hoeft volgens mij niet álle symptomen te hebben hoor. Maarja, ga gewoon naar een dokter toe ofzo :')
    Ik was ook erg vermoeid, had veel keelontsteking en alles. Ze dachten ook dat ik de ziekte van pfeiffer had, maar er was niets mis met het bloed. 't was dus gewoon mijn manier van leven. Te weinig eten, of ongezond eten, teveel uitslapen, roken ect.