• wat vin jij erva dat tom bij [bijna] elke concert zijn gitaar neukt??

    ik opzig vin het ubergeiill xD



    xxx Dery <33

    op Werchter Boutique stond ik knal voor zn neus, en we waren allemaal mega aan het gillen, en hij stond er maar van: boing boing boing met zn gitaar xD en hij stond er wat met te lache xD

    Tom+Gitaar+Neuken= Ubersexy!^^

    Ik vind het kei heet!!!
    op werchter boutique stond ik er maar 3 meter van ...
    ik zat volledig weg te kwijlen.


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    ik vraag mij altijd af hoedat die er is opgekomen ? ik bedoel ik heb het nog noooooooooooooit iemand anders zien doen xD


    As they croak, i see myself in the pistol smoke.

    xD Kvind geil *wenkbrauwiebel*

    ik denk dat ie het niet doet anders vind ik het wel raar


    school is net een vuilnisbelt ieder uur een andere zak

    ik vind het wel een grappig zicht zondag 13 juli op Werchter Boutqiue was hij weer bezig met het neuken van zijn gitaar en dan lachte hij zo eens naar het publiek van kijk eens wat ik aan het doen ben.


    One Day you'll remember me...

    cool ma een heel belangrijk vrgj!!WIE VAN JULIE HEEFT EEN FOTO VAN ALS TOPM ZIJN GITAAR NEUKT OP WERCHTER BOUTIQUE????? IK KAN HEM NIET GOED TREKKEN MET MEN FOTOTOESTEL EN JUIST ALS IK WOU TREKKEN JA DAN STOPTE HIJ MET NEUKEN!!!*daarbij hij heeft ni zo goe geneukt op wb:(* NOUJA HEEFT IEMAND ZO'N FOTO?


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Ik vind het sexy ^.^ Maar, 13 juli deed hij dat zo en toen kijk die bewaker ofzo iets echt zo van WOOOW WHAT THE HEL O.o hihi (:


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Laat hem lekker x)


    I recycle my thoughts.

    Als hij zich daar goed bij voelt..

    Persoonlijk vind ik het wat "overdreven".

    MAARJA. Hij mag van mij lekker doorgaan hoor. Ik vind het niet erg : D


    I recycle my thoughts.

    volgens mij krijgt hij er alleen wel een heel groot ego van..

    mijn ouders zaten in dortmund te kijken van:|


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    Ik vind het wel stoer ^^


    I'm not perfect and I don't live to be. But before you go pointing fingers make sure your hands are clean.

    Ik vind het sexy ^.^ Maar, 13 juli deed hij dat zo en toen kijk die bewaker ofzo iets echt zo van WOOOW WHAT THE HEL O.o hihi (:
    whah ik stond zo aan de zijkant van die hkkn bij de bodygards waar de fans die flauwvielen werden afgevoert e die kekn constant naar ons en ik maar gillen ik denk da die echt hbbn gedacht: ok die is geflipt! ma ze waren wel leuk! ze hbbn men knuff opt podium gegooid(ma th heeft hun knuffs in meegenomn denk ik:() en iemand heeft vo mij goede foto's van georg getrokkn omdat ja ik stond aan hobbit zen kans maar hij stond teveel naar rechts en al die fans stonden daar:S dusja:P n ze heeft er dan nog een paar van bill en tom gettkkn vna dicht(lol)


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    UberGeil!!! Tis So Sexy Als Die Dat Doet!