• Ik wil dus heel graag naar de maandag van Pinkpop _O_ Maar er is echt niemand die met me mee kan (niet genoeg geld) of mag ;(
    Nu zit ik dus heel erg na te denken over of ik alleen zal gaan... Maar is dat wel leuk?

    Of gaan er nog meer alleen?


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Alleen gaan? Ik zou het niet leuk vinden, nee.


    We accept the love we think we deserve.

    Op welke data is Pinkpop eigenlijk dan? (:

    En ik weet niet, zelf lijkt het me niet zo heel leuk om alleen te gaan, aangezien ik denk dat iedereen wel met iemand gaat, maar misschien is dat ook wel niet zo (:


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Het lijkt me niet zo gezellig als je er in je eentje heen gaat...

    EmpireAngel schreef:
    Het lijkt me niet zo gezellig als je er in je eentje heen gaat...


    Is er hier niet iemand die ook gaat op de maandag?
    Dan kunnen jullie ergens afspreken.


    Food.

    Gesture schreef:
    Op welke data is Pinkpop eigenlijk dan? (:

    En ik weet niet, zelf lijkt het me niet zo heel leuk om alleen te gaan, aangezien ik denk dat iedereen wel met iemand gaat, maar misschien is dat ook wel niet zo (:
    11 - 13 juni. Ik wil dus de 13e (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Sawtooth schreef:
    Alleen gaan? Ik zou het niet leuk vinden, nee.


    -

    Bollocks schreef:
    (...)11 - 13 juni. Ik wil dus de 13e (:


    Hey, dat is dan wel na mijn examens (nerd) Hmm, mij lijkt het wel leuk om te gaan op zich, maargoed, ik ken jou voor de rest eigenlijk ook helemaal niet echt haha (: Maar is er echt niemand die wil/kan gaan? Want als het aan geldgebrek ligt, hebben ze toch nog wel even de tijd om te sparen, toch?


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ga, en maak plezier! Ga eens uit je dak met mensen die je niet kent. Soms kan het echt wel opluchten. Maar het ligt eigenlijk wel aan jou, hoe sociaal je bent etc. ((:


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ga met mensen van Q? Je vrienden? ;o


    We accept the love we think we deserve.

    Gesture schreef:
    (...)

    Hey, dat is dan wel na mijn examens (nerd) Hmm, mij lijkt het wel leuk om te gaan op zich, maargoed, ik ken jou voor de rest eigenlijk ook helemaal niet echt haha (: Maar is er echt niemand die wil/kan gaan? Want als het aan geldgebrek ligt, hebben ze toch nog wel even de tijd om te sparen, toch?
    Nou, die kaartjes die zijn al in de verkoop en ik heb geen idee wanneer die zijn uitverkocht, dus eigenlijk moet je z.s.m. kopen 8D en dat kan niet als die mensen nu nog geen geld hebben :')


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Sawtooth schreef:
    Alleen gaan? Ik zou het niet leuk vinden, nee.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Alleen gaan is denk ik niet heel erg leuk...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Bollocks schreef:
    (...)Nou, die kaartjes die zijn al in de verkoop en ik heb geen idee wanneer die zijn uitverkocht, dus eigenlijk moet je z.s.m. kopen 8D en dat kan niet als die mensen nu nog geen geld hebben :')


    Hmm, je zou voor ze kunnen voorschieten? Tenminste, al je daartoe bereid bent en je ook zeker weet dat ze het wel (kunnen) terugbetalen. En of ze het zelf wel aannemen, natuurlijk (: Maar inderdaad, volgens mij is Pinkpop altijd best wel snel uitverkocht. Ik ga trouwens eens even kijken wie er dit jaar allemaal komen, haha (:


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    eeey! ik ga met je mee XD


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik ga ook maandag met Susan en Emma.
    Wij gaan met de bus die gaat langs Leeuwarden (:
    Maybe wil je met ons mee?

    [ bericht aangepast op 20 maart 2011 - 13:39 ]


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells