• haaii folks,

    Ik moet morgen gewoon midden in de nacht (3.30 - 3.45) opstaan! ;o Ik moet namelijk om 5.30 al op school klaarstaan want ik ga 3 dagen naar parijs! ;D

    alleen ik moet nog spullen die ik morgen nog nodig heb zoals mijn tandenborstel inpakken.

    maar om heel eelijk te zijn vind ik het wel héél vroeg ;O


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Ghehe ik ben een paar weken geleden ook met school naar parijs geweest. maar ik hoefde lekker pas om kwart voor 7 op te staan:Y).


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Woow, dat is ook vroeg.
    Maar ik zou het wel over hebben om naar Parijs te gaan xd

    Als ik zo vroeg moest opstaan, zou ik niet eens gaan slapen :X


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    zo jaloers><
    mijn boeit dat niet hoe laat het is
    komop parijs daar zeg ik geen nee tegen
    weg ^^


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Toen ik naar de Ardennen ging met school z'n 3 á 4 weken gelden moesten wij om half 8 op school zijn, Parijs om 7 uur en Londen om 6 uur XD


    -

    wooow o.O
    Veel plezier!
    Ik moet om 7 uur op school zyn als ik naar Berlijn ga =='


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    xNEE schreef:
    Woow, dat is ook vroeg.
    Maar ik zou het wel over hebben om naar Parijs te gaan xd


    ja dat wel ;D
    alleen ik kan niet slapen van de zenuwen xd. en in de bus denk ik ook niet dat je geweldig kan slapen..


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    hoe ver moet je rijden dan? like: ik vind het wel heel vroeg als je om 5:30 op school moet zijn.. Dan ben je dus 2 uur daarvoor al wakker:O
    Ik ben meestal anderhalf uur voor een normale schooldag wakker, en dan ben ik 20 minuten te vroeg op school (minimaal), fiets ik niet snel, en ben ik overal langzaam in:S


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Ik moest ook eens om 5 uur in school zijn. Veel te vroeg.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Da's wel erg vroeg, ja. o:
    Ik moest afgelopen Dinsdag (12 mei) om kwart over 8 op school zijn voor schoolkamp.
    maarja, da's basisschool hè. 8-)


    -

    Ik moet vrijdag ook om 4 uur s'ochtends opstaan omdat ik om 6 uur op schihol moet zijn want ik ga lekker 4 dagen naar turkije en mis daardoor 2 dagen school(A)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    das kut zo vroeg op

    i8k hoefde er pas om half 9 te zijn, het vertrek punt?

    ach, dat zou ik er wel voor overhebben. (nerd)


    -

    succes ik kan dat niet hoor ;)


    Your Butt is Mine!