• Hi guys, ik ga beginnen met stand-alones, en heb jou nodig voor ideetjes.

    Wat ik nodig heb
    Naam: Hoofdpersoon dus
    Idee:
    Eventueel bekend persoon:

    X.

    Naam: Iris Amy Elizabeth
    Idee: Na 5 jaar komen 2 beste vrienden elkaar weer tegen alleen hetgene wat ze niet van elkaar weten is dat ze verliefd op elkaar zijn. Maar of dat nou nog zo lang geheim blijft?
    Eventueel bekend persoon: Niall Horan


    Firm believer of all that is magic

    Naam: Charléne.
    Idee: Harry en Charléne hebben ooit wat gehad, maar doordat Harry vreemdging hadden ze elkaar jaren niet meer gesproken. Toch komen de twee elkaar op een onverwacht moment tegen en realizeren ze zich dat ze eigenlijk nog wel gevoelens voor elkaar hebben.
    Zoiets? :3
    Eventueel bekend persoon: Harry Styles.

    [ bericht aangepast op 15 okt 2011 - 21:35 ]


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Naam: Amy Devoné
    Idee: Amy komt uit een streng christelijk gezin en wordt verliefd op een moslim Zayn Malik, ze spreken stiekem af en beetje als Romeo and Juliet
    Eventueel bekend persoon: Zayn Malik


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Ik ga deze drie zeker gebruiken!

    schrijf je ook over naruto?? (A)


    When you believe your dreams come true

    Naam: Hayleigh Dainton
    Idee: Hayleigh en Matt kunnen elkaar niet uitstaan, maar door een gezamelijke beste vriend ; Travie ; zien ze elkaar vaak. Als Travie perongelijk een overdosis neemt en hieraan sterft, zijn ze er beiden kapot van, en hebben ze elkaar meer nodig dan ooit. Langzaam groeien ze meer naar elkaar toe.
    Eventueel bekend persoon: Matt flyzik. Jaja de tourmanager van Alltimelow. hij is knap ;x


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.