• hii.

    wat voor spul doen jullie in je haar als je het gaat stijlen?
    of gestijld hebt ofzo.
    want ik heb mn haar altijd heel stijl, maar dan na een half uurtje ofzo dan zit er alweer slag in.
    want ik heb van mezelf best veel krullen, maar nouja. :'D
    iemand een idee? :'$

    x


    AAP

    Hello sexy. :'$

    Ik doe er alleen maar beschermingsspul in. Want als ik er allemaal haarlak enzo in ga spuiten krijg ik helemaal onbewegelijk haar. xd


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    ankeaddicted schreef:
    Hello sexy. :'$

    Ik doe er alleen maar beschermingsspul in. Want als ik er allemaal haarlak enzo in ga spuiten krijg ik helemaal onbewegelijk haar. xd

    ja dat heb ik ook maar bij jouw is je haar altijd nog fakin' stijl!


    AAP

    Krullen zijn toch mooi?

    Nja, ik bemoei me hier maar niet mee ^^

    astriddd schreef:
    (...)
    Ja oke, maar dat voelt dan niet lekker. :'D
    nouja maakt ook niet zo veel uit maar toch. ;P

    of smeer/spuit gewoon iets in je haar waarvan je denkt: Dat zal wel helpen. je kunt alles is proberen he ^^

    Krulliful schreef:
    Krullen zijn toch mooi?

    Nja, ik bemoei me hier maar niet mee ^^

    Ja, maar ik heb soms ook wel krullen. (:
    want ik heb ook een krultang, maar zegmaar, als ik het stijl, dan wil ik ook dat het hélemaal stijl is. ;p


    AAP

    Ik spijt eerst een kilo haarlak in me haar, en soms mouse, daarna stijlen, en daarna weer haarlak.. en dan blijft het zitten, tenzij ik me dag niet heb,, <,<

    hehe. oke nou ik ga wel gewoon allemaal spul erin smeren en dan kijk ik wel wat werkt. :'D


    AAP

    Geen idee, ik doe er nix op.


    A. ikmisje.

    OmgItsMimi schreef:
    Ik spijt eerst een kilo haarlak in me haar, en soms mouse, daarna stijlen, en daarna weer haarlak.. en dan blijft het zitten, tenzij ik me dag niet heb,, <,<

    is da ni kei slecht voor de stijltang Oo ?

    Ik was zaterdag met Christa in het dorp en toen gingen we naar de kruidvat om haarspul te testen. En toen kwamen we 'Krul controler' ofzo tegen. Dat zorgt ook dat de slag ofzo niet terug komt :]


    Sweet dreams will come true.

    xSTARGIRL schreef:
    Ik was zaterdag met Christa in het dorp en toen gingen we naar de kruidvat om haarspul te testen. En toen kwamen we 'Krul controler' ofzo tegen. Dat zorgt ook dat de slag ofzo niet terug komt :]
    oh vet. :'D
    ik heb ook weleens haarlak gehad wat het stijl houd.
    maar volgens mij hielp dat niet zoveel. :'D


    AAP

    Je moet uitkijken met het meeste spul, want ook al is het goed voor je haar, zodra je er een stijltang overheen haalt kan het een big damage zijn! - Ook voor je stijltang.

    Ik gebruikte nooit echt iets,
    Nu heb ik laatst dit http://www.healthinajiffy.co.uk/images/studio%20straight.jpg gekocht. van l'oreal. Een soort gel, gewoon in je handen wrijven, gelijkmatig door je haar kneden. Wat je ook kan doen is na het stijlen het erin doen, waardoor het ook minder pluist. - Maar ik zal het er van te voren in doen :')

    astriddd schreef:
    (...)oh vet. :'D
    ik heb ook weleens haarlak gehad wat het stijl houd.
    maar volgens mij hielp dat niet zoveel. :'D
    irritant O_o die controler hielp ook zonder 't eerst te stijlen met een stijltang.


    Sweet dreams will come true.