• naar een voetbal wedstrijd, namelijk die van Ado-Heracles. Alleen heb ik een paar vragen.

    Is iemand hier eerder in een voetbalstadion geweest??
    Geen idee namelijk van wat ik ervan moet verwachten, kun je bijv. gwn een tas met een flesje water etc. meenemen en die onder je stoeltje zetten ofzo??
    How is it like??
    Zou je zelf ook eens naar een voetbalwedstrijd willen??

    Voor de nieuwsgierige mensen onder ons. Ik ga daar met een aantal hockey vriendinnen heen, want mn coach is nogal ADO fan. Nou voelden een aantal meiden uit mn team zich wel te goed om er heen te gaan... mij lijk het wel lachen.

    [ bericht aangepast op 7 dec 2011 - 21:06 ]


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Toen ik naar Feyenoord-Ajax ging (langgggg geleden), mocht ik niks van flesjes e.d meenemen. Mijn tas werd doorzocht en zo.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    HATEBREEDER schreef:
    Toen ik naar Feyenoord-Ajax ging (langgggg geleden), mocht ik niks van flesjes e.d meenemen. Mijn tas werd doorzocht en zo.


    Owkee dan ga ik ook geen moeite doen nl een flesje mee te nemen.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Het is Heracles
    En ik ben best vaak naar een voetbalwedstrijd geweest, en ik vind het heel leuk *O*


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    In de ArenA mag je geen flesjes of whatever meenemen, daar pakken ze alles af, hahah. Maar het is het wel waard, tenminste, wat mij betreft. Tijdje geleden dat ik naar Ajax geweest ben, maar ik weet zeker dat principe nog hetzelfde is, hoewel het misschien zelfs nog wel is aangesherpt.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    ILOVELIEKE schreef:
    Het is Heracles
    En ik ben best vaak naar een voetbalwedstrijd geweest, en ik vind het heel leuk *O*


    Ik heb t veranderd xD En dit doet gymnasium :D xD

    Maar awesome^^ ik vraag me dus echt al heel lang af hoe het is, om tussen al dat publiek te zitten en nu ga ik het een keer meemaken, lijkt me echt wel leuk.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    dance4ever schreef:
    (...)

    Ik heb t veranderd xD En dit doet gymnasium :D xD

    Maar awesome^^ ik vraag me dus echt al heel lang af hoe het is, om tussen al dat publiek te zitten en nu ga ik het een keer meemaken, lijkt me echt wel leuk.
    Het is echt superleuk, vooal als je tussen die diehardfans zit, dan is het echt grappig :W


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Rory schreef:
    In de ArenA mag je geen flesjes of whatever meenemen, daar pakken ze alles af, hahah. Maar het is het wel waard, tenminste, wat mij betreft. Tijdje geleden dat ik naar Ajax geweest ben, maar ik weet zeker dat principe nog hetzelfde is, hoewel het misschien zelfs nog wel is aangesherpt.


    Maar zo streng zijn we in Nederland helemaal niet hoor, in Engeland zijn ze veel strenger. Maar gelukkig dat ik dat weet, anders had ik voor niks spullen mee genomen, want die moet ik dan toch afgeven.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    ILOVELIEKE schreef:
    (...)Het is echt superleuk, vooal als je tussen die diehardfans zit, dan is het echt grappig :W


    haha, wrs ga ik me ook wel kapot lachen. Specialy because de diehardfans ja. En ik zelf natuurlijk ga ook lekker meejuigen, met Ado of course.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    dance4ever schreef:
    (...)

    Maar zo streng zijn we in Nederland helemaal niet hoor, in Engeland zijn ze veel strenger. Maar gelukkig dat ik dat weet, anders had ik voor niks spullen mee genomen, want die moet ik dan toch afgeven.
    Uhm, de ArenA ligt in Nederland? :W


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    dance4ever schreef:
    (...)

    Ik heb t veranderd xD En dit doet gymnasium :D xD

    Maar awesome^^ ik vraag me dus echt al heel lang af hoe het is, om tussen al dat publiek te zitten en nu ga ik het een keer meemaken, lijkt me echt wel leuk.


    Ik ben ook wel eens mee geweest en dan ging iedereen staan als er een doelpunt werd gescoord en toen zag ik niks meer. Dus de laatste keer ben ik gewoon blijven zitten. En het kan heel erg koud zijn in een stadion dus wees daar op voorbereid


    Physics is awesome

    ILOVELIEKE schreef:
    (...)Uhm, de ArenA ligt in Nederland? :W


    I know, maar gwn om zegmaar aan te geven, dat ook al verscherpen wij onze regels, ze blijven niet heel streng.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Eyes schreef:
    (...)

    Ik ben ook wel eens mee geweest en dan ging iedereen staan als er een doelpunt werd gescoord en toen zag ik niks meer. Dus de laatste keer ben ik gewoon blijven zitten. En het kan heel erg koud zijn in een stadion dus wees daar op voorbereid


    Leuk... ik ben niet heel erg groot. 1.64 hier. xD
    En owkee daar zal ik me sws ook wel op kleden, omdat het nou niet bepaald lekker weer is.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    ik ben wel es met mn vader mee geweest naar Sparta (oke, fail xD)
    en daar zijn geen hooligans voor zover ik weet
    ik had alleen een keer meegemaakt dat er achter ons een paar jochies van een jaar of 8 zaten die met kanker liepen te schelden
    en die vader zei er niks van
    lekkere opvoeding hebben die kinderen

    veel plezier bij ADO
    Go Heracles, haha

    Ik wil nog graag naar een wedstrijd, voor de rest heb ik de euroborg en de ArenA van veraf gezien haha. :')


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    SchoenVeter schreef:
    ik ben wel es met mn vader mee geweest naar Sparta (oke, fail xD)
    en daar zijn geen hooligans voor zover ik weet
    ik had alleen een keer meegemaakt dat er achter ons een paar jochies van een jaar of 8 zaten die met kanker liepen te schelden
    en die vader zei er niks van
    lekkere opvoeding hebben die kinderen

    veel plezier bij ADO
    Go Heracles, haha


    Ja van die jochies kom je altijd wel tegen, niet alleen bij voetbalwedstrijden

    OMG... Ado is gwn veel cooler dan Heracles. GO ADO


    "Your life. Your choice. Think about what you want."