• was vroeger de biebbusman :'D
    Ik vindt dat best hip want hij bracht altijd boeken mee voor pap. Zou ik ook wel willen xD

    wat deden jullie opa's of oma's vroeger?


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    mijn opa maakt klompen(ja, van die houten dingen waarop je kan lopen:D) en oma weet ik niet


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Mijn opa was vroeger officier bij de luchtmacht :Y).
    En daarom ging die heel vaak nouja met zo'n legervliegtuigje naar andere landen en had mijn moeder en mijn tantes/ nonkels dus altijd veel souvenirtjes!ö

    Mijn andere opa is trouwens havenarbeider nét zoals mijn vader, wat mijn vader tot dde 5de in rij maakt om havenarbeider te zijn langs zijn kant van de familie :Y)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Mijn opa was [/is] professor en heeft uitgevonden hoe eenden eten. Daarom is ie heeel rijk.(cool) Me andere opa is altijd heel arm geweest en was machinist. Me oma's allebei huisvrouw.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Wat is een biebbusman xo
    En mijn opa werkte vroeger in standaard boekhandel, wij krijgen nu korting op álles wat we daar kopen :'D
    En mijn oma had eerst een tankstation en daarna is ze gaan werken in een reisbureau. Als ik bij mijn oma moest gaan slapen dan mocht ik soms 's nachts mee naar het vliegveld om mensen weg te doen of af te halen :Y)

    Mijn opa en oma hadden een café:Y) En van mijn andere wijlen opa en oma weet ik dat opa leraar/directeur van een school was, oma weet ik niet.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Mijn ene oma was poetsvrouw bij een zomerverblijf van de koningklijke familie, mijn opa is heel veel geweest, hij heeft bij AH gewerkt, is bakker geweest, in de bouw gezeten...
    Mijn andere opa was fietsenmaker.


    Your make-up is terrible

    Dat vind ik best wel stoerr. Biebbusman. Dat woord alleen al. Mijn ene opa was een schilder, en mijn oma was een vroedvrouw. Mijn andere oma was een huisvrouw, en haar mijn (mijn opa dus *duh) was groenten teeler en heeft een eigen accountentkantoor opgericht.


    Wie du mir, so ich dir.

    Mijn opa was een melkboer :8.. hobbyloze mensen
    Mijn oma maakte 3D-kaarten voor een kiosk

    Mijn andere oma was huisvrouw (wauw..)
    En mijn opa was onderdirecteur bij een of ander bedrijf..


    He is my Hero and I'm his Heroine

    Mijn ene opa deed iets in de bouw/ architectuur en nijn oma was ´nanny´ in een instelling met weeskinderen.

    Mijn andere opa werkte in de elektriciteitsmasten en mijn oma werkte bij mensen thuis?

    Zoiets.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Marshmellow schreef:
    Mijn opa was vroeger officier bij de luchtmacht :Y).
    En daarom ging die heel vaak nouja met zo'n legervliegtuigje naar andere landen en had mijn moeder en mijn tantes/ nonkels dus altijd veel souvenirtjes!ö

    Mijn andere opa is trouwens havenarbeider nét zoals mijn vader, wat mijn vader tot dde 5de in rij maakt om havenarbeider te zijn langs zijn kant van de familie :Y)


    Dat vind ik echt héééééél vet :O

    Mijn opa was een boer en de andere een drukker :Y)


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Marshmellow schreef:
    Mijn opa was vroeger officier bij de luchtmacht :Y).
    En daarom ging die heel vaak nouja met zo'n legervliegtuigje naar andere landen en had mijn moeder en mijn tantes/ nonkels dus altijd veel souvenirtjes!ö

    Mijn andere opa is trouwens havenarbeider nét zoals mijn vader, wat mijn vader tot dde 5de in rij maakt om havenarbeider te zijn langs zijn kant van de familie :Y)
    mijn vader werkt ook bij de luchtmacht.. hij is nu naar Afganistan, best kut wan tik zie hem twee maanden niet..


    He is my Hero and I'm his Heroine

    Mijn ene opa was makelaar,
    En mijn andere was directeur bij zo'n autobedrijf ofzoiets :)


    007

    Conspiracy schreef:
    Wat is een biebbusman xo
    En mijn opa werkte vroeger in standaard boekhandel, wij krijgen nu korting op álles wat we daar kopen :'D
    En mijn oma had eerst een tankstation en daarna is ze gaan werken in een reisbureau. Als ik bij mijn oma moest gaan slapen dan mocht ik soms 's nachts mee naar het vliegveld om mensen weg te doen of af te halen :Y)

    weetje wat een biebbus is?
    dat is zech maar een rijdend busje met allemaal boeken er in van de bieb en die gaat dan langs scholen en hij zat zeg maar achter het stuur.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Mijn opa en oma hebben oud papier verzameld voor hun stichting om bejaarden en gehandicapten op bedevaard naar Lourdes te kunnen laten gaan. Meer dan 25 jaar, en letterlijk tot ze er bij neervielen. Als ik terugdenk aan het bord met alle onderscheidingsspelden, krijg ik weer moed om goed te doen en mijn opa trots te maken.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Leraar. Allebei.


    No growth of the heart is ever a waste