• Hello

    ik had een vraag de Beste vriend van me broer/ de broer van mijn beste vriendin plast bloed. en ik vraag me echt af hoe het komt nou niet alleen ik vraag het me af, me vriendin zelf ook en z'n ouders ook. dus weten jullie misschien wat het zou zijn?

    xx

    Buisjes verkeerd gemonteerd? :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Er bestaat al een paar eeuwen zo'n geweldig iets als een huisarts. Een echte aanrader! ;]


    I clicked my heels and wished for you.

    Euhm, dokter?! Dat kan niet goed zijn namelijk, misschien inwenidigebloeding? Ik hb net bij Biologie geleerd dat dat bloed of stolt dus hard word of als het vlak bij een uitgang is (mond, oor, neus, anus, plasgaatje(nerd)) het een weg naar buiten zoekt, dus ik zou toch ff naar een dokter gaan...


    -

    Gott meid ik wil je niet bang maken hoor maar mijn vader (die onlangs gestorven is aan blaaskanker) die plaste ook bloed en toen die op controle ging bleek het kanker te zijn.
    Nu kan het bij die vriend ook een andere oorzaak hebben hoor, misschien heeft hij steentjes in de nieren die via de plasbuis naar buiten willen en vaak kunnen die kleine steentjes schade aanrichten in de plasbuis en zo een bloeding veroorzaken.

    Ik raad je vriend toch aan om met dit geval dringend naar de huisdokter te gaan.

    xx C


    If you obey all the rules, you miss all the fun!

    huisartssss.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    THxCandy schreef:
    Gott meid ik wil je niet bang maken hoor maar mijn vader (die onlangs gestorven is aan blaaskanker) die plaste ook bloed en toen die op controle ging bleek het kanker te zijn.
    Nu kan het bij die vriend ook een andere oorzaak hebben hoor, misschien heeft hij steentjes in de nieren die via de plasbuis naar buiten willen en vaak kunnen die kleine steentjes schade aanrichten in de plasbuis en zo een bloeding veroorzaken.

    Ik raad je vriend toch aan om met dit geval dringend naar de huisdokter te gaan.

    xx C



    OMG KANKER:| Omg als hij dat heeft ga ik janken hij is nog maar 19:O

    hij is ook naar het ziekenhuis

    Dat zei je inderdaad.
    Waar is ie nu dan? In het ziekenhuis?


    -

    Esmaye schreef:
    Dat zei je inderdaad.
    Waar is ie nu dan? In het ziekenhuis?


    Gisteren was hij in het ziekenhuis. en vandaag krijgt hij uitslag

    LilGoofy schreef:
    (...)

    Gisteren was hij in het ziekenhuis. en vandaag krijgt hij uitslag


    Wajooh. Is Nathalie bij 'm?
    Of Moufdi?


    -

    Het zou een blaasontsteking kunnen zijn?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Esmaye schreef:
    (...)

    Wajooh. Is Nathalie bij 'm?
    Of Moufdi?


    Nathalie is op school
    en moufdi is ziek, maar nathalie belt/smst me als ze nieuws heeft.

    Een goede vriend van mij had het ook en die bleek gewoon een stevige blaasontsteking en een virus te hebben.
    Maak je maar niet teveel zorgen, het is vast niet zoiets drastisch als blaaskanker =]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    LilGoofy schreef:
    (...)

    Nathalie is op school
    en moufdi is ziek, maar nathalie belt/smst me als ze nieuws heeft.


    Oké.


    -

    Hij is ongesteld
    D'OH!


    The economy is suffering, let it DIE!