• Hello people,
    Jochem en ik hadden al sinds het begin van het jaar het idee dat onze geschiedenis leraar het examen geschiedenis had gemaakt. Hij riep de hele tijd door zo van 'En dit zóu wel eens in je examen kunnen komen, dus leer het goed!' en 'Vergeet dit niet. Dat is belangrijk!'
    Vanmorgen zaten Jochem en ik na kunstgeschiedenis met hem te praten over het examen geschiedenis (dat morgen pas is), toen Jochem zei 'Meneer, Máriko en ik hebben al sinds het begin van het jaar het idee dat u het examen heeft gemaakt'. Toen werd hij ineens stil, wat éxtreem zeldzaam is (serieus, die gast praat te veel en te snel), werd hij rood en mompelde iets waarna hij wegliep.
    Hoe cool is dát?
    Mijn leraar heeft gewoon mijn examen geschiedenis gemaakt.
    -heeft groot voordeel-
    x.


    Bored.

    Meadow schreef:
    Alle leraren in onze school maken het examen zelf en dan zeggen ze ook van: 'Dit zou er wel eens in kunnen komen!'

    Vét handig dus. :Y)

    Lieverd, ik heb het over de centrale eindexamens.


    Bored.

    Philadelphia schreef:
    Huh? Bij ons maken de leerkrachten sowieso het examen?

    Vlaamse?
    In Nederland gebeurt dat alleen bij de tentamens. Het centrale eindexamen (dat 50% van je uiteindelijke cijfer vormt) wordt door een aantal mensen gemaakt en iedereen heeft hetzelfde examen op dezelfde dag en tijd.


    Bored.

    Cristine schreef:
    (...)
    Vlaamse?
    In Nederland gebeurt dat alleen bij de tentamens. Het centrale eindexamen (dat 50% van je uiteindelijke cijfer vormt) wordt door een aantal mensen gemaakt en iedereen heeft hetzelfde examen op dezelfde dag en tijd.


    Owww.. Nu snap ik het x'D Dat verklaart veel. Naja ik weet niet hoe dat met mijn eindexamen zit, want ik ben geen laatstejaars. maar de drie examens die wij over het hele jaar krijgen, worden door de vakleerkracht zelf gemaakt :')


    Frankly my dear, I don't give a damn.