• Schaduwspel

    Titel: Schaduwspel
    Naam: Isa van Zwam (het liefst klein erbij)
    Foto's:
    Faceclaims: (wel graag één van deze gezichten op de cover, liever geen andere foto's als dit niet anders gaat mag dat natuurlijk wel ^^)
    Foto 1
    Foto 2
    Foto 3
    Foto 4
    Foto 5
    Foto 6
    Foto 7
    Overige foto's:
    Foto 1 Voor de mensen met een zwakke maag, dit plaat hoeft er niet in, maar liever wel.
    Foto 2
    Foto 3
    Foto 4
    Foto 5
    Niet al deze foto’s moeten erin, het is meer dat je een idee krijgt van de sfeer.
    Sfeer: Duister, misschien ook iets van angst en onschuld.
    Beschrijving: Het is een verhaal voor op Wattpad en helaas niet voor op Quizlet, misschien dat ik hem later nog wel op Quizlet zet voor nu nog niet. Het verhaal gaat als volgt:
    Isabelle wordt al jaren achtervolgt door een jongen die alleen zij ziet. Al jaren praat hij tegen haar en Isabelle vindt het in het begin wel leuk, aandacht van een behoorlijk knappe jongen. Wanneer ze erachter komt dat zij de enige is die hem ziet en aan kan raken lijkt de echte wereld beetje bij beetje bij haar weggetrokken te worden. Wanneer haar zestiende verjaardag eraan komt, stort de wereld ook daadwerkelijk in. Met een dodelijke blik staat Felix naast haar, onzeker pakt ze zijn hand vast en klemt hij die van hem eromheen. Wanneer mensen beginnen te schreeuwen wordt het haar duidelijk, mensen kunnen hem zien. Felix neemt Isabelle mee naar een plek waar zij de zijne zal zijn.

    Extra:Ik zou graag een verticale cover willen wat misschien wel voor zich spreekt maar toch. ^^
    Als je het graag zou willen zou ik wel jouw naam en/of gebruikersnaam erbij willen vermelden.

    Helaas heb ik geen beloning, maar je krijgt natuurlijk mijn eeuwige dank en dan eventueel jouw vermelde gebruikersnaam. Alvast heel erg bedankt!

    Wie van jullie heeft er eigenlijk allemaal een Wattpad account? Dan ga ik jullie volgen (:.





    NAME       LAST NAME
    PAGEDIVIDER
    QUOTE




    ♣ NAME ♣

    text


    ♣ AGE ♣

    text


    ♣ WERELD ♣

    text


    ♣ WAPENS/MAGIE ♣

    text


    ♣ ROL ♣

    text

    QUOTE

    ♣ INNER ♣

    text


    ♣ RELATIE'S ♣

    text


    QUOTE




    ♣ APPERANCE ♣

    text


    ♣ HISTORY ♣

    text


    ♣ EXTRA ♣

    text
    QUOTE

    [ bericht aangepast op 24 feb 2017 - 7:40 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    MT (:

    Ik ga wat in elkaar flansen. :3


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Thanxxx, ben benieuwd ^^


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    als ik vandaag of morgen tijd vind, zal ik wat proberen (:


    take risks

    Als ik tijd vind maak ik er ook eentje (:


    obsessive rage

    Dankjewel allemaal ^^


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    ik wil ook wel een poging wagen. Klinkt wel als een heel gaaf verhaal (: doet me een heel klein beetje denken aan the Mortal Instruments.

    [ bericht aangepast op 10 okt 2016 - 21:23 ]


    I just caught the wave in your eyes

    FlREBlRD schreef:
    ik wil ook wel een poging wagen. Klinkt wel als een heel gaaf verhaal (: doet me een heel klein beetje denken aan the Mortal Instruments.

    Misschien wel een beetje inderdaad, maar dat komt misschien ook een beetje door de naam.
    Leuk dat je wat wil proberen! ^^


    "The stars replaced the emptiness of my heart."


    het is waarschijnlijk niet wat je zoekt, maar tried something :') all changes can be made!


    take risks

    trasecolare schreef:


    het is waarschijnlijk niet wat je zoekt, maar tried something :') all changes can be made!

    Ik vind hem anders best vet geworden!
    Dankjewel!


    "The stars replaced the emptiness of my heart."



    Ik ben niet echt tevreden met het resultaat, kan echter mijn vinger er helaas niet helemaal op leggen waarom niet... :/


    I just caught the wave in your eyes

    Heb je er nog een nodig?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Shocker schreef:



    Ik ben niet echt tevreden met het resultaat, kan echter mijn vinger er helaas niet helemaal op leggen waarom niet... :/

    Deze is anders echt perfect!


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Als ik tijd over heb morgen / vandaag dan zal ik kijken wat ik voor je kan betekenen. (:


    Credendo Vides