• Hebben jullie dat nou ook? Dat jullie op de verkeerde jongens/mannen vallen?

    Ik val echt op de allergrootste lullen die er bestaan. Mannen die vrouwen gebruiken vor de seks, vrouwen onderdrukkende gasten die heel erg vrouw denigrerend zijn. Of ik val op de een vriend van de jongen die niet durft te zeggen dat ie me leuk vindt. Dus ik heb nogal wat dilemma's. Vooral aangezien het mijn beste vrienden zijn.

    NOu en aangezien ik nu toch al aan het vertellen ben kan ik net zo goed doorgaan.
    Nou ik ben dus bi. En ja ik val dus ook op meisjes. En dat is niet altijd even makkelijk. Bij jongens krijg je heel gauw dingen als: oew geil. en bij meisjes is het zo dat ze afstandelijk worden omdat ze bang zijn dat je misschien op hun verliefd word. -_____-
    /zucht. Life is hard.

    Heeft er iemand tips hoe ik me hier uit kan helpen?


    there is an ocean in my heart, hidden behind eyes of celadon.

    leer de jongens eerst goed kennen voor je erop valt
    en met dat meisjes ik snap niet wrm meisjes daar een afkeer voor hebben :S
    ik bedoel liefde is liefde ^^


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Voor die jongens heb ik niet echt tips... Ik heb er zelf ook aan vasgezeten, maar nu neem ik hun zelf in de maling. Door mee te spelen, en uiteindelijk af te haken.
    Maargoed, je moet gewoon de juiste meisjes vinden denk ik.


    Your make-up is terrible

    Neen, ik val wel altijd op homo's <.<

    neuh, ik val op de goeie's (nerd)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    De meeste jongens die ik leuk vind hebben een vriendin ><


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Conspiracy schreef:
    Neen, ik val wel altijd op homo's <.<


    same.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Nee, ik ben daarvoor te.. nuchter denk ik.
    Ik kijk er vrij snel doorheen. Wanneer jongens heel slijmerig doen haak ik snel af. Tenzij ze 'echt' zijn. You know what I mean.


    No growth of the heart is ever a waste

    xDONUT schreef:
    De meeste jongens die ik leuk vind hebben een vriendin ><

    Same here. Dat zuigt =='


    No growth of the heart is ever a waste

    ik heb precies hetzelfde ik val ook op zulke jongens die zo fout zijn dat het gewoon zielig is. maar ik ben ook bi en bij mij is het ook zo dat meisjes ervan schrikken en snel bij mij uit de buurt blijven. maar ik heb er mee leren leven xD


    Evil is what I am. Death is what I bring

    bleedingyuna schreef:
    ik heb precies hetzelfde ik val ook op zulke jongens die zo fout zijn dat het gewoon zielig is. maar ik ben ook bi en bij mij is het ook zo dat meisjes ervan schrikken en snel bij mij uit de buurt blijven. maar ik heb er mee leren leven xD




    Dat heb ik ook.. Maarja, bekijk het eens van de goeie kant.. Wij zijn bi, hebben meer keuze en komen soms nog veel verder in hetliefdes leven want we kunnen meer experimenteren op het gebied van liefde en al die shit! Meisjes die alleen jongens leuk vinden die hebben maar de halve wereld, terwijl wij de hele wereld kunnen krijgen n_n [okay, sorry dat was ff een Isa momentÖ]
    Maar toch, Jongens zijn gewoon best wel zielig zo af en toe en Meisjes blijf ik rare wezens vinden. Ben er zelf ook 1 en soms snap ik ook nisk van mezelf n_n
    Ik hoop anyway dat je iemand vind die NIET zo zielig is !


    &#9829; I am Satan's Angel.