• [stelling]

    alle mods zijn kut voor vele heb ik ook respect. Maar de mods die kut zijn hebben quizlet van top tot teen verneukt. bedankt hiervoor.
    Ik ben het hélémáál eens met deze stelling(A)



    (bericht aangepast door een moderator)

    XamaranthX schreef:
    (...)
    graag gedaan hoor.

    Ik weet dat het uit het diepst van je hart kwam. Wat een eerlijkheid. Voor deze keer zal ik iet op je spelling gaan letten. :vork:

    Cherished schreef:
    (...)
    Ik weet dat het uit het diepst van je hart kwam. Wat een eerlijkheid. Voor deze keer zal ik iet op je spelling gaan letten. :vork:

    Dank je.


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Rickjuh schreef:
    (...)

    Kersje is de bijnaam van tara (A)
    Heb ik verzonnen, COOL HE!
    Ghehe, gelukkig ik dacht al. Want dat kan ik niet uitstaan als mensen mij zo noemen, En nee dit is geen uitnodiging tot :')


    Wie du mir, so ich dir.

    Niet mee eens. Oke er zijn wel wat mods die iets minder aardig zijn, maar dat ze Q verneukt hebben kan ik niet zeggen. Zij doen ook gewoon wat ze horen te doen en daar heb ik respect voor :)


    <i>You better lose yourself in the music.<3</i>

    totally mee eens:Y)
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Niet mee eens. De mods die ik niet mag weten dat zelf niet, ik praat namelijk nooit met mods maar door hun reacties op forums enzo bepaal ik of ik ze mag of niet xd.
    Anywayz; de nietaardige mods zeg maar, verneuken Q niet :]


    Keep it secret.

    Cherished schreef:
    Just wondering... Waarom zeg je dit niet op je eigen actieve account...? Want we kennen die toch wel (:

    Nou...Misschien omdat dit mijn eigen account Is
    En ik zie dat jullie mijn zus hier ook kennen :Y) hihi, en dan denken jullie slim te zijn. Maarja pech het is toch een dom wijf,
    maarach da zijn jullie hier allemaal. en nee ik schaam me niet voor wat ik heb geschreven waaant het iss gewoon zo Of je het nou wilt of niet. vroeger kon je hier tenminste mensen gallen zonder meteen zo'n mod op je dak te krijgen
    >.<

    Er is naar mijn mening een mod die Q heeft verneukt (of een poging toe heeft gedaan) en dat is degene die andere users op haar account liet. Ben de naam kwijt...


    No growth of the heart is ever a waste

    Thoh.
    Mensen, kijk is hoeveel reacties hier al niet staan. Vinden jullie dit nu niet een beetje zinloos en kinderachtig? Al die berichten? Die zijn toch nergens voor nodig. o.O'
    Nu heeft er een of ander idioot is gezegd dat sommige mods Quizlet 'verneuken'. So what? Gaan we daar nu een burgeroorlog over starten?
    Get over it. Er zijn veel topics die reacties nodig hebben, meer dan deze.


    Where there is a sea there are pirates...

    Quizlet kan niet verneukt worden door 'een paar mods.'
    Daar heb je er meer voor nodig, geloof me, ik kan het weten ._.
    Ik had het voorstel de regels wat aan te scherpen. Minder spammen... minder scheldgebruik.. users verbieden... allemaal top ideeën.
    wat denk je. AFGEWEZEN ._.


    BAM!

    RandomRhythm schreef:
    Quizlet kan niet verneukt worden door 'een paar mods.'
    Daar heb je er meer voor nodig, geloof me, ik kan het weten ._.
    Ik had het voorstel de regels wat aan te scherpen. Minder spammen... minder scheldgebruik.. users verbieden... allemaal top ideeën.
    wat denk je. AFGEWEZEN ._.

    =\
    En waarom is het afgewezen?
    Die van scheldgebruik vind ik een goeie. :Y)


    Where there is a sea there are pirates...

    Katherine schreef:
    (...)
    =\
    En waarom is het afgewezen?
    Die van scheldgebruik vind ik een goeie. :Y)

    iets over dat Q users nodig had ofzo... bullshit natuurlijk... en toen zei ik: "nou als jullie dat niet willen doe de rest dan maar ook niet! Het is alles of niets!" dus nu komt er geen scheldverbod. En die wilde ik echt heel graag.
    Verdomme.


    BAM!

    Huray, huray, huray ^^


    Life is hard and then we die

    Aurelia schreef:
    Er is naar mijn mening een mod die Q heeft verneukt (of een poging toe heeft gedaan) en dat is degene die andere users op haar account liet. Ben de naam kwijt...

    Omg, je hebt helemaal gelijk! Helemaal niet aan gedacht. :Y) Muwahaha, take that people.


    You move me ......... Kurt

    Wat een onzin stelling X_x


    Get back motherfuckerz'