• Als dit als oud nieuws is ofzo moet je het gewoon ff zeggen

    Heey mensen, ik was rond aan kijken op de hyve van THDST en toen zag ik [url] http://thdutchstreetteam.hyves.nl/forum/2987543/4LrN/MISSION_IMPOSSIBLE/[/url] MISSION IMPOSSIBLE.
    Ofwel: illigaal Tokio Hotel promoten!!!:Y)

    Nou ik vond dat dus een vet idee en nou is mijn vraag:

    Wie doet met mij mee??:Y)(A)


    Sharon<3Moos

    hoe wou je dat gaan doen dan?


    Nvt

    waarom moet het in het geheim gebeuren?
    je kan het toch ook gewoon zo doen


    One Day you'll remember me...

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 1:13 ]

    Mag ik die mensen obsessed vinden?


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Titel mag niet....
    En waarom zouden we....

    ga je je nog kanslozer gedragen dan je al bent


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Alsjeblieft.. Karin.. Ik smeek je. Ik kan het niet meer aan.

    Zoek een leven!!!!!!!

    Eerlijk waar ze word nog is mijn dood. En iedereen die haar wel degelijk kent, en kwaad op me word. Ik heb maar een boodschap aan jullie: Zeg der alsjeblieft het volgende
    "Nee, Bill vind je niet sexy, hij is eerder bang voor je!" En dit zeg ik niet omdat ik haar zogezegd niet mag. Het is écht zo!


    Wie du mir, so ich dir.

    Cherished schreef:
    Wat een achterlijk en weeral dom idee van dat kinderachtige kut street team.
    Zo.
    Het enigste wat nog ontbreekt zijn de feestmutsen met de naam erop. _O_


    Wie du mir, so ich dir.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 1:13 ]

    Het enige wat ik doe met het THDST is de meetings. Verder vind ik er niet veel aan.


    bla bla bla

    Ik schaam me voor dat mens.
    Serieus. Zij is echt niet normaal meer. En die klote ideeën. Ze laat die kiddo's die lid zijn van die hyve voor háár stemmen op een award of weet ik veel wat (die award van 14 juni) zodat zíj die aan hun kan geven. ><


    -

    TheHardWay schreef:

    Wie doet met mij mee??:Y)(A)


    Je bent net zo erg als die Karin.
    Ik vindt dit echt een kansloze poging :X


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Esmaye schreef:
    Ik schaam me voor dat mens.
    Serieus. Zij is echt niet normaal meer. En die klote ideeën. Ze laat die kiddo's die lid zijn van die hyve voor háár stemmen op een award of weet ik veel wat (die award van 14 juni) zodat zíj die aan hun kan geven. ><

    Dat is alleen maar dichterbij TH te komen. Dan krijgen wij de groeten van TH. Wat moet ik daar mee? --'


    bla bla bla