• Wat ik dus niet snap is waarom dat artiesten oortjes dragen op een cncert als ze moeten zingen of een muziekinstrument moeten spelen? Wat horen ze eigenlijk door de oortjes, die vraag zit me altijd dwars als ik altijd naar artiesten kijk die zingen. En nu wil ik het eens weten sé!!

    Volgens mij hoor je dan de rest niet zo hard. Alleen jezelf zingen zeg maar. Ik heb geeeen idee.!


    everything, in time

    Dan horen ze zichzelf beter. : D


    We'll never be as young as we are tonight

    volgens mij krijg je dan juist hulp ofzo.
    dat hoorde ik een x op tv.. xd


    So far away..

    Ik denk dat ze door die oortjes hun eigen beter horen. + ook de andere beter horen wat ze doen [zodat ze weten wanneer ze moeten beginnen zingen/of invallen met hun instrumenten]. En het misschien ook ineens tegen de bescherming is van hoe luid het wel niet staat?

    [ bericht aangepast op 12 sep 2009 - 21:38 ]

    Dat is, zodat ze zichzelf horen. Hun instrumenten zijn ook "aangesloten" aan die oortjes.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    JOYCEVIPx schreef:
    Ik denk dat ze door die oortjes hun eigen beter horen. + ook de andere beter horen wat ze doen [zodat ze weten wanneer ze moeten beginnen zingen/of invallen met hun instrumenten]. En het misschien ook ineens tegen de bescherming is van hoe luid het wel niet staat?


    Maar hoe kan dan als die door de microfoon zingt dat je het in je oortjes hor? Er is toch geen kabel die daaraan koppelt (de microfoon)??

    xNobodyx schreef:
    (...)

    Maar hoe kan dan als die door de microfoon zingt dat je het in je oortjes hor? Er is toch geen kabel die daaraan koppelt (de microfoon)??

    Draadloos?
    En, misschien ook omdat ze zo dicht bij de boxen staan dat het heel erg schadelijk is voor hun oren?


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    xNobodyx schreef:
    (...)

    Maar hoe kan dan als die door de microfoon zingt dat je het in je oortjes hor? Er is toch geen kabel die daaraan koppelt (de microfoon)??

    Door de één of andere manier zijn ze toch aangesloten aan elkaar. Want ik vroeg me ooit het zelfde af,als wat jij je nu afvraagt. En tegen mij hebben ze dan altijd gezegd dat ze daardoor hun eigen en de andere beter kunnen horen. Meer weet ik ook niet x'). Buiten dat ik denk dat het ook misschien voor een deeltje tegen de bescherming is van de boxen.

    [ bericht aangepast op 12 sep 2009 - 21:44 ]

    Alicious schreef:
    Dan horen ze zichzelf beter. : D

    jep

    [ bericht aangepast op 12 sep 2009 - 21:50 ]


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Maar zonder oortjes hoor je je zelf toch horen want als wij luisteren horen we ze luid en duidelijk maar waarom zouden ze dat dan niet luid en duidelijk horen, oké over die boxen, dat is een reden om oortjes te dragen maar waarom om jezelf beter te horen?:S

    dan horen ze zichzelf toch beter?

    xNobodyx schreef:
    Maar zonder oortjes hoor je je zelf toch horen want als wij luisteren horen we ze luid en duidelijk maar waarom zouden ze dat dan niet luid en duidelijk horen, oké over die boxen, dat is een reden om oortjes te dragen maar waarom om jezelf beter te horen?:S

    Door al dat gegil van de fans er tussen,en omdat je ook op een podium staat met instrumenten,en dan hoor je dat er ook nog eens tussen,waardoor je voor u zelf een beetje onduidelijk word? Of niet goed meer kunt concentreren...

    Die oortjes zijn dacht ik vast gemaakt aan een klein doosje, die men in de kleren verstopt. En door die oortjes kan je je eigen beter horen, want een podium is niet een heel stille plek. En dat voorkomt vals gezang, te late of te vroege acties etc.

    Dat had ik toch ooit ergens gelezen, maar ik ben niéts zeker!


    You'll never dream alone. <3

    dan horen ze zichzelf,
    want als ze zichzelf niet horen, wat vaak dus niet kan zonder oortjes door een gillend publiek enzo,
    gaan ze vals zingen/spelen.

    [ bericht aangepast op 12 sep 2009 - 22:07 ]


    AAP

    wouw goede vraag maar ik heb geen flauw idee..


    ...