• Hi mensen :'D

    Onze Juf van Gym was ziek dus gingen we film kijken. Omdat onze klas weer eens zo kut was moesten wij naar het junior studiehuis (moet je opdrachten maken als je les uitvalt midden op de dag).
    Dus ik en mijn vriedin Lenssa gingen op de computer. Ik ga naar die site van CKV-kaart en klik op winnaars. Ik kijk daar naar en knijp kei hard in Lenssa's arm. Ik zeg: "IK HEB DE KAARTJES VAN PINKPOP GEWONNEN". Ze begint kei hard te lachen met tranen in haar ogen, omdat ze dacht dat het een grap was. Dus ik liet het haar zien en meteen rent ze naar 2 andere vriendinnen en schreeuwt het kei hard: "Rwayda heeft kaartjes gewonnen voor Pinkpop!". Ik sta helemaal te trillen op mijn benen en mijn handen waren fucking hard aan het shaken x'D

    Ik ben zo blij want dit is de eerste keer in mijn leven dat ik wat win en dan meteen kaartjes van Pinkpop :'D
    Sorry voor de mensen die dit niets boeit, maar ik ben er nogsteeds hyper om! (yeah)

    xoxo' <3


    bla bla bla

    OMG ik ben jaloers!


    We can only learn to love by loving.

    Oooh! Echt geweldig! Gefeliciteerd man! : D Ooomg, supervet. Aah, nu ben ik jaloers.


    You move me ......... Kurt

    en ik ben ook vreselijk jaloers :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    The Ting Tings komen tog? *jaloezie*


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Cool!.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    TeamJacobxx schreef:
    The Ting Tings komen tog? *jaloezie*

    Jaaaaa die komen! Ik ga ook op die dag (de leukeste dag :'P)
    Er is maar 1x2 combitickets weg te geven, maar ik weet niet wie die heeft gewonnen.


    bla bla bla

    Nouwww !! xd


    ...

    Mag ik mee? :Y)


    hoi, jij bent leuk.

    Fighter schreef:
    OMG ik ben jaloers!


    None but ourselves can free our minds.

    Pffffoeh, lucky you :'D. Veel plezier dan maar, maar dat komt vast wel goed. :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Wat is een pinkpop? xd


    Mode kan je kopen, styl moet je hebben!

    Gelukzak. :Y)

    wauw dat is echt vet leuk! 8D
    veel plezier alvast, wat vast wel zal lukken (nerd)


    -

    wauw dat is echt gaaf ;D


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Super! Dan ga je 1juni! K gaat dan ook! =D


    PINKPOP WAS SUPER=D