• Ik zit zo te schrijven op Word. Een verhaal, wat ik nog niet geactiveerd heb. Maar nu zit ik dus bij mijn eigen verhaal te huilen. En het is niet zielig. Maar ze is juist zielsgelukkig. Maar het is echt raar. Ik zit gewoon om 1 uur 's nachts, het hele huis slaapt, te huilen en te schrijven.

    Maar goed, de vraag.
    Huilen jullie wel is om jullie eigen verhaal?
    Of om een verhaal van een ander?


    wth.

    Soms huil ik wel om boeken en om verhalen hier op Quizlet, maar nooit om mijn eigen verhalen.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Uhuu (: Soms bij andere stories, maar soms ook als ik oudere stories (die soms niet geactiveerd zijn) van mezelf lees.


    007

    Ja, vaak zat.
    Maar niet zovaak bij me eigen.


    "Don't look back, you're not going that way."

    Ja, een paar keer gehad met m'n eigen verhaal. En vlak daarna vraag ik me dan altijd meteen af of ik ongesteld ben -.-


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb me soms toch moeten inhouden ;d


    Don't be a drag, just be a queen.

    Volksfeind schreef:
    Ja, een paar keer gehad met m'n eigen verhaal. En vlak daarna vraag ik me dan altijd meteen af of ik ongesteld ben -.-


    Haha, dat heb ik ook nu, maar ik ben niet ongesteld, dat weet ik zeker ;p


    wth.

    Om bepaalde verhalen waaraan ik schrijf moet ik ook huilen, telkens als ik er weer aan begin. :')

    Ik moet om sommige SA's van mezelf huilen en sommige andere verhalen van anderen ook wel.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ja soms als ik bezig ben en zo in het verhaal zit dan krijg ik tranen in mijn ogen xD


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Ik heb wel een keer gehad dat ik dezelfde opwinding voelde als het hoofdpersonage van een verhaal van me.
    En bij Pijnstillers van Carry Slee moest ik huilen omdat mijn oom net overleden was aan kanker. En bij Komt een Vrouw bij de Dokter ook, omdat ik Luna zo zielig vond.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Jha vaak genoeg=.=

    Volksfeind schreef:
    Ja, een paar keer gehad met m'n eigen verhaal. En vlak daarna vraag ik me dan altijd meteen af of ik ongesteld ben -.-


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Ik huilde bij Harry Potter toen Fred en Dobby stierven. o:


    All this dampness is damp.

    Ik huil wel om boeken, maar niet om mijn eigen verhalen.

    Ik huil om me eigen, en om andere verhalen.
    Maar dat komt omdat ik me zo inleef, {dah, voor je eigen verhaal moet je wel inleven, want ik bedoel wat jezelf schrijft, maak jezelf ook een soort van mee. {ikweldan.}}
    En bij andere, ja, ik leef me gewoon altijd extreem in. :3


    Alleen maar tranen van geluk