• Hoowj, Hier is een stukje uit mijn nieuwe serie;
    Fay Kaulitz.
    Ik loop over straat en neurie vrolijk het liedje; Rosanne. Van nick en simon. Die liedjes zijn heel verslavend. Ik doe mijn ogen dicht. Ik geniet. "Auw!" Ik bots tegen iemand aan. "Kun je niet wat beter uitkijken?" Snauw ik.

    Als ik opsta kijk ik recht in de ogen van Tom. Ja, Tom kaulitz. Ik zet grote ogen op. Ik schud mijn hoofd. "Onee, het was mijn schuld." Hij legt zijn warme hand op mijn schouder. "Het spijt me. Heb je je pijn gedaan?" Ik schud mijn hoofd weer. Ondertussen kijk ik maar in zijn mooie bruine ogen. Hij lacht. "Ik ben Tom, hoe heet jij?" Ik snap het eerst niet, omdat ik in een blok ijs sta. Ieder geval, zo lijkt het. "Uh, Fay. Fay Vis" Ik bloos een beetje. "Heb je je echt niet pijn gedaan?" Vraagt hij bezorgt. Ik glimlach. "Nee! Echt niet hoor!" Hij geeft me een lieve knipoog. Volgens mij ben ik een tomaat. "Als er nog wat is.." Hij pakt zijn mobieltje. "Bel me maar." Hij geeft zijn telefoonnummer. Als hij doorloopt, sta ik nog versteend aan de grond. Pas als hij een kilometer ofzoiets verder is, gil ik hard.



    Misschien vind je hem leuk... Reactie achter laten plies..
    Hier is de link
    http://www.quizlet.nl/quiz/181126/fay-kaulitz-1/

    Kusjaa


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    XD Leuk ?


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Haii

    Uhmm ik heb nog eens een reactie gezet voor een rol in die nieuwe Quiz ;)

    Xxx(H)

    Wil je voortaan niet meer zulke titels voor een topic maken aub?
    dat is erg onduidelijk op het forum, want je weet niet waar je op klikt...