• Helleu!

    Ik ben al jaren niet mer actief geweest hier en was wel benieuwd hoe het hier nu is?


    "Once something is a passion, the motivation is there." — Michael Schumacher.

    welkom terug! Het is nogal dood, dat je het even weet.

    Ja dat heb ik inmiddels gemerkt


    "Once something is a passion, the motivation is there." — Michael Schumacher.

    De 'game' topics lopen nog wel redelijk, maar ook niet super actief. Volgens mij zijn er nog mensen actief bij de RPG topics, maar over het algemeen is het redelijk dood. Het is al jaren niet meer zo actief als 10 jaar terug.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ja wij waren met een groepje nog best wel actief om te rpg'en, maar gezien de website er meerdere keren uit heeft gelegen in de tussentijd hebben wij besloten om door te gaan op een ander forum voor de rpg's: klik

    calice schreef:
    Ja wij waren met een groepje nog best wel actief om te rpg'en, maar gezien de website er meerdere keren uit heeft gelegen in de tussentijd hebben wij besloten om door te gaan op een ander forum voor de rpg's: klik


    De naam is heel origineel 😂❤


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    De naam is heel origineel 😂❤

    Die komt van mij 😂, is nog over nagedacht ook hahaha. Wij noemden Quizlet altijd standaard gewoon "Q", dus met "Quiddle" hoeven we daar geen verandering in te brengen. 🥲🤩


    ars moriendi

    calice schreef:
    Ja wij waren met een groepje nog best wel actief om te rpg'en, maar gezien de website er meerdere keren uit heeft gelegen in de tussentijd hebben wij besloten om door te gaan op een ander forum voor de rpg's: klik



    Ohh it's pretty! En die naam inderdaad, hahaha😂


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik kwam vandaag ook maar eens even buuten, maar het is inderdaad wel erg stil geworden.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    R3HAB schreef:
    Ik kwam vandaag ook maar eens even buuten, maar het is inderdaad wel erg stil geworden.


    Idd

    Ik kom een keer per kwartaal om te huilen over onze ondergang. En mijn fic te updaten die sinds 2015 loopt. Hahaha


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik loop hier regelmatig nog wel eens langs om mijn username aan te passen en op wat topics te reageren. Ik denk dat ik wekelijks wel een keer online kom, maar het leven heeft me ingehaald :'D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    het is hier echt dood! :( :S


    Let's drink Jasmin tea!

    Chifuyu schreef:
    Ik loop hier regelmatig nog wel eens langs om mijn username aan te passen en op wat topics te reageren. Ik denk dat ik wekelijks wel een keer online kom, maar het leven heeft me ingehaald :'D

    Love hoe je eerste prioriteit is om je username aan te passen :'D


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    (...)
    Love hoe je eerste prioriteit is om je username aan te passen :'D

    It has been my trademark all these years hahaha. Nee for real is voor mij zeker altijd een prio geweest. Coole username en een passend profiel :3


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik kijk nog eens per 2 weken, eens in de maand hoe het hier is. Het doet eerlijk gezegd wel pijn dat de eerste pagina van de actieve topics, er topics zijn waar al meer dan 30 dagen niet op is gereageerd. Ik mis Q dat je 3 actieve pagina's had in een uur :')


    Life is a beautiful struggle