• Haay :')

    Wel, ik vind dr eigenlijk supergoed! Ze was zo voorprogramma van Enrique Iglesias en Esmee was echt amazing! Ik hoorde dr single outta here vandaag op de radio. Wat vinden jullie?

    <3"


    Let's do this poo

    Ik heb haar clip daarnet nog eens gezien op TMF, en ik vind er echt niks aan. 't Is ook helemaal niets nieuws qua muziekstijl. En zo geweldig kan ze niet zingen.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    ik had die singles al een paar maanden terug. en ik vind die clip mislukt. en ik vind haar stem te veel vervormd in die clips. x_x


    We can only learn to love by loving.

    ik vind hem niet echt speciaal zeg maar...(krul)

    Ik vind haar singel echt geweldig! Ze was toch ondekt door Justin Timberlake? Dat wil ik ook wel! (lol)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ze is best goed, maar vond haar in het voorprogramma van Enrique Iglesias niet echt denderend..

    Wel super cool voor dr allemaal natuurlijk!

    Dit liedje is leuk, de rest is minder:X
    En ze is arrogant, dat heeft zelfs Oprah gezegt xD


    I want my bloody cheese now!^^

    Op de een of andere manier vind ik dat nummer echt heel erg irritant. Hele tijd hetzelfde zeikstemmetje.


    blame the bully.

    Leuk voor haar, maar het is nu wel zo'n arrogant kind.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Spitfire schreef:
    Ik vind haar maar niks. (cat)

    Ze kan opzich goed zingen, en ik vind het leuk voor haar dat ze ontdekt is en die shit, maar haar muziek is niet mijn smaak.
    Maar ze kan wel goed zingen, toen in het voorprogramma van Enrique vond ik die liedjes niks aan maar met haar stem is niks mis.


    -

    Niets aan.
    Ze is zo arrogant als de pest en ik vind die muziek saai, niet mijn genre muziek.


    We're not gonna take it. No, we ain't gonna take it.