• ok ik noem de ene k en de ander y.
    ze zijn allebei kei goede vriendinne van mij.
    maar k aan y nie uitstan en andersom ook niet.
    ze zitten zelfs voor mijn nues ruzie te maken, en ik durf dar ok niks van te zeggen omda ik dan weet da ik ze allebei kwijt raak.
    ik weet nu echt nie meer wat te doen . ik wil ze allebei echt niet kwijt


    So Wrong, It's Right <3

    Waarom denk je dat je ze gelijk kwijt raakt als je er wat van zegt? Jij hebt toch zeker ook iets in te brengen?
    Ik vind dat je je er niet mee moet bemoeien, zorg niet dat jij erbij betrokken wordt, vooral niet als ze al mot met elkaar hebben.
    Het klinkt raar.. Maar je kunt ze niet dwingen elkaar aardig te vinden, maar je kunt wel met ze praten. Als je op een normale manier uitlegt hoe je daarover denkt en dat het je niet lekker zit begrijpen ze het vast wel, anders zijn het geen beste vriendinnen.


    -

    Als ze elkaar niet mogen is dat hun probleem, maar dan moeten ze het ook niet uitvechten waar jij bijstaat. Je moet zeker geen partij kiezen of je er in moeien, maar je kan wel zeggen dat je dat geruzie beu bent en dat ze het moeten oplossen, of gwn normaal moeten doen tgn elkaar als jullie alledrie bij elkaar zijn. Ik kan begrijpen dat het niet leuk is voor jou, en zij zouden dat ook moeten begrijpen!

    Waarom gaan ze dan met elkaar om? Kun je ze niet beter van elkaar scheiden? Ga eens een keer bij y zitten, en de andere pauze, of dag of zo bij k?


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    misschien moet je het vermijden dat je ze allebei tegelijkertijd treft. dan kunnen ze ook geen ruzie maken, denk ik.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.