• De stelling van vandaag luidt:
    Hyves is gay

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    mwah, niet echt. het is soms wel leuk.
    maar voor de rest zuigt het.
    Het is gewoon een wedstreidje veel vrienden verzamelen.


    Warum bist Du so Blaß,so Kalt, so Herzlos?

    Nee, ik vind het wel handig. =]


    hoi, jij bent leuk.

    Ik vind eerder dat het je priveleven een beetje verkloot o-o het word steeds moeilijker dingen geheim te houden

    maak allemaal netlog aan xd
    nee zelf vind ik zo'n sites eigenlijk leuk. maar zo'n dingen maak je zelf leuk ... als je nooit reacties geeft kun je er ook geen krijgen en wie vind geen reacties krijgen nu leuk? ik allesinds niet ...
    ik bedoel maar, als je je echt bezig houd met zo'n sites kun je echt leuke mensen leren kennen. ikzelf heb via netlog al superveel mensen leren kennen enzo. hyves heb ik niet, reden is omdat ik in belgie woon en hier iedereen netlog heeft en geen hyves. ook kan ik mijn tijd niet in zowel netlog als hyves steken. ahja xd

    Mupslala schreef:
    Ik vind eerder dat het je priveleven een beetje verkloot o-o het word steeds moeilijker dingen geheim te houden

    Waarom heb je dan Hyves? =='


    Bored.

    Neeeeeeeeeuh ik houuuu van hyves :'D


    I don't need words to feel those lips.

    Absoluut toch wel. :Y)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Partypeeps is nog gayer.


    ok

    Hoezo een site is gay?


    Als je maar een ananas hebt..

    nee, waarom zou het homo zyn? :'DD


    damn. :$

    M ee eens (krul)


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Nee, ik vind het een goede manier om contact te houden met verloren vrienden.


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    gedeeltelijk.. ligt eraan hoe je het gebruikt,, als het alleen is om zo veel mogelijk vrienden in je lijstje te hebben die je eigelijk helemaal niet kent definatly gay.. maar ik gebruik het alleen om mensen op te zoeken etc. das wel leuk.. en om krabbels bij andere mensen te zetten is het ook leuk.. Ben er zelf zo'n jaar geleden afgegaan omdat een vriendin van me er gepest werd..


    rawr! I'm a pirate

    Hyves is gay.
    Netlog is nét ietsjes beter.
    Facebook zuigt, en myspace, is dan weeral beter.
    (in mijn ogen dan toch).
    Maar dat komt ook omdat ik op Myspace constant bezig ben met iemand te praten uit Amerika en ik het leuk vind om nieuwe muziek te ontdekken ^^.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    hyves is awesome <3


    It's not the same without you.