• Serieus, ik snap niet waarom iedereen zonodig Valentijn moet vieren?
    Op onze school kon je zelfs rozen bestellen. Hebben koppels dan echt een dag nodig om hun "liefde aan elkaar te verklaren"? Dat kunnen ze toch op alle andere dagen ook?


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Wij doen niet aan valentijn meer op school.


    No growth of the heart is ever a waste

    Bij ons kan je ook rozen bestellen voor 2 euro. Echt, dat haat ik. Willen ze het er soms inwrijven dat jij de enige bent die niks krijgt met Valentijn?

    Ze zouden beter aan alle leerlingen iets leuks voor Valentijn kunnen geven om als school te laten zien dat ze van je houden, hehe xD Zou leuk zijn toch?


    “Love is a contradiction.”

    Tangled schreef:
    Bij ons kan je ook rozen bestellen voor 2 euro. Echt, dat haat ik. Willen ze het er soms inwrijven dat jij de enige bent die niks krijgt met Valentijn?

    Ze zouden beter aan alle leerlingen iets leuks voor Valentijn kunnen geven om als school te laten zien dat ze van je houden, hehe xD Zou leuk zijn toch?

    Hahaha idd! En whuuuut? Op welke school zit jij? :8 *stiekem misschien op dezelfde*


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Nouen.
    Waarom zeurt iedereen over feestdagen, die zijn juist leuk! je moet ook meedoen. Als je er niet aan meedoet en er zo over klaagt is het ook niet leuk, nee.


    I live for the applause, you will die for it.

    Je hebt inderdaad een punt. Ik vind Valentijn nu ook niet bepaald leuk.


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Wij hebben ook rozenactie, hoor.
    Ach, ik let er niet eens meer op.


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Bij ons rozen voor een euro, Vind het echt onzin... Maar altijd leuk om je broertje een paar te sturen (;


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    het is alleen maar commercieel gezeik, nog een extra dag waarop winkelketens wat extra kunnen verdienen...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Pickwick schreef:
    Wij hebben ook rozenactie, hoor.
    Ach, ik let er niet eens meer op.


    hoi, jij bent leuk.

    waar is de al de liefde gebleven mensen? al die negativiteit tegenwoordig ook..

    pielipino schreef:
    waar is de al de liefde gebleven mensen? al die negativiteit tegenwoordig ook..
    inderdaad ;x


    I live for the applause, you will die for it.

    Razac schreef:
    Nouen.
    Waarom zeurt iedereen over feestdagen, die zijn juist leuk! je moet ook meedoen. Als je er niet aan meedoet en er zo over klaagt is het ook niet leuk, nee.


    Precies!


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Doen ze bij ons ook altijd,maar dit jaar is het afgelast geen idee waarom.

    Ik snap helemaal wat je bedoelt. Iedereen is zo blij met mekaar,overal waar je kijk zie je liefde en als je niets heb doet dat echt pijn.
    Ik ben ook altijd depressief die dag,het liefst kom ik die dag mijn bed niet uit.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StJimmy schreef:
    Doen ze bij ons ook altijd,maar dit jaar is het afgelast geen idee waarom.

    Ik snap helemaal wat je bedoelt. Iedereen is zo blij met mekaar,overal waar je kijk zie je liefde en als je niets heb doet dat echt pijn.
    Ik ben ook altijd depressief die dag,het liefst kom ik die dag mijn bed niet uit.

    Haha ja, dan zien ze er allemaal nog zo "extra verliefd" uit.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Tangled schreef:
    Bij ons kan je ook rozen bestellen voor 2 euro. Echt, dat haat ik. Willen ze het er soms inwrijven dat jij de enige bent die niks krijgt met Valentijn?

    Ze zouden beter aan alle leerlingen iets leuks voor Valentijn kunnen geven om als school te laten zien dat ze van je houden, hehe xD Zou leuk zijn toch?

    bij ons zijn ze ook 2 euro


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor