• Wij hadden vandaag sportdag en het regende. Yay. :Y)
    Was echt vet leuk, ik had voor voetbal gekozen; Dus ik ging met wat anderen naar voetbal, blijkt dus dat we precies genoeg meisjes hadden voor een meisjesteam. Alles was gemengd of alleen jongens en wij hadden een meisjesteam! =]
    Toen gingen we voetballen en begon het te regenen; Eerst spetteren en daarna keihard. x3
    De eerste wedstrijd verloren we meteen 10-0. :P
    De tweede wedstrijd kwamen er een paar jongens uit onze klas helpen; Stonden we met teveel in het veld en die scheidsrechter had niets door. :Y)
    En toen bleek dus dat het jongensteam uit onze klas in de halve finale was en wij niet; Heel logisch. Toen gingen we ze aanmoedigen. (A)
    Maar omdat ze met teveel waren en nog vroegen of wij er ook bij kwamen werden ze gedisqualificeerd. (puh)
    Ik had met 5 andere meisjes afgesproken om te gaan zwemmen maar het regende nog steeds, dat weerhield ons echter niet. Dus wij gaan door de stromende regen naar het strandje bij het meer in de buurt. gaan we zwemmen in dat water, al die auto's die langs kwamen gingen langzamer rijden om te kijken wie die gekken waren; Wij dus. x3 Komt er iemand dat strandje oprijden en vraagt: 'Is het water niet koud?' Whaha, eigenlijk was het lekker warm, dat meen ik. Daarna gingen we picknicken en naar mijn huis om warme choco te drinken en Singstar te doen; In onze natte
    kleding. (A)
    Het was super!


    hoi, jij bent leuk.

    Dat moest ik even zeggen, want ik verveel me. :Y)


    hoi, jij bent leuk.