• Als je zeurtopics haat, lees dit dan niet.

    Ik ben dus mn enkel/voet/whatever gekneust nu omdat ik met mn voet tussen mn spaken ben gekomen, en ik heb mn schouder gekneust door het moshen bij de Heideroosjes. Heel gezellig allemaal en ik moet morgen [27/05] dus naar een haptonoom ofzo.
    Maar nu heb ik dat dus net aan mn "bf" verteld, en zij begint meteen te zeuren. "Ja, je doet echt nooit mee met gym enzo... Je hebt altijd wel wat." Ja fock jou, ik heb mn schouder fcking gekneust! Zo dacht ik dus. Maar ik heb het niet gezegt, en nu hebben we dus alweer ruzie.
    En nu komt het probleem. Volgende week [02/06] heb ik dus een concert van You Me At Six, en ik voel me echt super -ahum-
    ik ben echt in een jankperiode en ik voel me zo enorm misselijk. En dat komt dat van hierboven er ook nog bij.
    Ik huil echt al bijna de hele dag enzo, en ik heb geen eetlust en ik ben tja... gewoon helemaal lusteloos. ik wil eigelijk alleen nog maar slapen, of dood zijn...


    Underdog, just look at the mess you made.

    :X
    Ik herken mezelf echt wel dik hierin, want ik heb dat de laatste tijd ook.
    Zoek afleiding, doe dingen waar je vrolijk van wordt.
    En dat is best dom van je bf, om dat zó te zeggen x.x

    xNEE schreef:
    :X
    Ik herken mezelf echt wel dik hierin, want ik heb dat de laatste tijd ook.
    Zoek afleiding, doe dingen waar je vrolijk van wordt.
    En dat is best dom van je bf, om dat zó te zeggen x.x


    Dat is dus het probleem. Ik weet niets leuks om te doen, omdat ik geen vrienden heb -zwaaaaar vriendloos-. Maarja, dat doet ze echt zwaar elke keer. En dan zegt zij dat we nog vrienden zijn enzo.


    Underdog, just look at the mess you made.

    AstridvsHero schreef:
    (...)

    Dat is dus het probleem. Ik weet niets leuks om te doen, omdat ik geen vrienden heb -zwaaaaar vriendloos-. Maarja, dat doet ze echt zwaar elke keer. En dan zegt zij dat we nog vrienden zijn enzo.

    Als je wilt praten...?
    Misschien helpt het ons beide. Maar je moet 't zelf weten.
    Euh, ik luister meestal gewoon muziek in de pauze, of maak al huiswerk in de mediatheek.

    xNEE schreef:
    (...)
    Als je wilt praten...?
    Misschien helpt het ons beide. Maar je moet 't zelf weten.
    Euh, ik luister meestal gewoon muziek in de pauze, of maak al huiswerk in de mediatheek.


    Misschien wel een goed idee?
    Ik sta altijd bij wat mensen die vorig jaar bij me in de klas hebben gezeten, maar dan komt die "bf" ook. Het is altijd wel leuk, maar we hebben echt heel vaak ruzie. en dan zit er ook een meisje in mn klas die echt heel kut tegen me doet terwijl ik haar helemaal niets heb aangedaan.


    Underdog, just look at the mess you made.

    AstridvsHero schreef:
    (...)

    Misschien wel een goed idee?
    Ik sta altijd bij wat mensen die vorig jaar bij me in de klas hebben gezeten, maar dan komt die "bf" ook. Het is altijd wel leuk, maar we hebben echt heel vaak ruzie. en dan zit er ook een meisje in mn klas die echt heel kut tegen me doet terwijl ik haar helemaal niets heb aangedaan.

    Ik sta wel altijd bij mensen, maar ik zou ze nooit echt wat vertellen omdat ik heel bang ben om ze te vertrouwen [/komt door vorig jaar]
    Maar ik stuur je anders wel mijn msn in een pb'tje :]

    ik heb dat ook een periode gehad dit jaar. ik denk echt dat het wel goed komt, hoor.. dat is meestal wel. geloof daar maar in :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Iedereen heeft die momenten.
    Heb ik ook gehad.
    Ik heb zwakke enkels [dat maak ik er te minste van, ik ga nooit naar de dokter x'D] en telkens bij trainingen en wedstrijden heb ik er last van.
    En nu al meer dan een maand lang last van mijn linker voet.
    Ik irriteer me er ook rot aan omdat ik eens normaal een wedstrijd wil hebben zonder die pijntjes..
    Ik heb dan alleen geen huil momenten, maar word dan gewoon ontzettend boos [a]

    Voor de rest heb ik niet echt last van mensen die zeggen dat ik me aanstel of wat, maar ik snap hoe kut dat zou zijn.

    Praat maar lekker met die xNEE ^^


    ×Bury all your secrets in my skin×

    Waneer was je naar de Heideroosjes?


    blame the bully.

    Willom schreef:
    Waneer was je naar de Heideroosjes?


    5 mei, bevrijdingsfestival Utrecht.


    Underdog, just look at the mess you made.

    AstridvsHero schreef:
    (...)

    5 mei, bevrijdingsfestival Utrecht.

    Ow, oke. Ik dacht misschien op Jera. 8D


    blame the bully.

    ik snap hoe je je voelt,, sommige mensen snappen niet hoe het is om pijn te hebben. Ruzie hebben met je bf is ook niet fijn vooral niet als het vaker voor komt. (Ik zelf mag niet met me bf omgaan,, en klasgenoten omdat ik thuis geschoold wordt

    En als je het niet trekt met het huilen,, kn je misschien met je ouders praten,,soms zijn ze er tog wel voor je ;)


    I'm dreaming my end till I'm living it

    r0ckstar schreef:
    ik snap hoe je je voelt,, sommige mensen snappen niet hoe het is om pijn te hebben. Ruzie hebben met je bf is ook niet fijn vooral niet als het vaker voor komt. (Ik zelf mag niet met me bf omgaan,, en klasgenoten omdat ik thuis geschoold wordt

    En als je het niet trekt met het huilen,, kn je misschien met je ouders praten,,soms zijn ze er tog wel voor je ;)


    Dat is het juist, mn ouders zijn er niet voor me. soms lijkt het wel alsof ze niet om me geven, en alleen om mn broertje geven. Ze spotten er zelfs mee dat ik geen vrienden heb!


    Underdog, just look at the mess you made.

    ai dat zuigt,, het is kut wanneer je ouders je laten vallen wanneer je ze het meest nodig hebt. Hebben jullie op school niet een persoon waar je mee kunt praten,, zij hebben zwijgplicht en mogen dus je ouders ook niet waarschuwen.


    als je je ongemakkelijk voelt om met zo'n iemand te praten,, wil ik je ook wel proberen te helpen.


    I'm dreaming my end till I'm living it

    Leuke Bf heb je zeg, Dat zou ze toch wel moeten begrijpen ><" O Gosh, ;l Dat is idd een Vervelende periode. Je hebt altijd nog andere vriendinnen die je kunnen steunen. :]


    Just got to make sweet love `till the break of dawn

    Ik snap je helemaal,denk ik. Wanneer dat je vriendinnen hebt die je het meest van de tijd afkraken,vooral als je met meerdere op stap bent dan,moet jijzelf dan toch altijd het slachtoffer zijn [bij mij dan toch]'
    En dan heb je ouders die het blijkbaar niet intresseren hoe je u voelt. Die niet vragen: "is alles wel goed met je?" en alleen maar met je broer os zus bezig zijn wanneer dat hij weer is slecht gezind is. Die het niet zien dat je elke dag huilt en je liefst het leven wilt opgeven.
    En dat er ook geen leerkrachten of andere mensen zijn waarmee je kan praten omdat ze het toch niet gaan begrijpen,en ze zowiezo hun mond niet kunnen houden en ze gaan zeggen dat je dringend hulp van een professional nodig hebt -_-'
    En nu sorry voor mijn gezever,maar het komt er gewoon op neer,dat ik denk dat ik je wel begrijp hoe het is.