• Lotte en ik met nog een paar stinkgothics zouden naar The Red Jumpsuit Apparatus. Nu staat op de site van de Melkweg dat het concert is afgelast, maar dat we die dag ervoor, 3 juni, gratis naar binnen mogen op vertoon van ons trja kaartje, bij Hollywood Undead of You Me At Six. Ook krijgen we ons geld terug.
    Helaas zijn we niet zo into the Hollywood Undead en You Me At Six, maar hebben we voor het laatste gekozen, want dat is lekker chill in de oude zaal, en gaan we proberen onze hele gang aangeschoten te krijgen. Best leuk, niet waar? 8D


    blame the bully.

    LotteLampje schreef:
    (...)Ronnie heeft/had bronchitus. Vandaar dat hij live altijd minder klonk. volgensmij ligt het daar aan.


    aah dat is kut voor hem, maar misschien komen ze dan nog een andere keer terug ofzo x'D


    You're a star in heaven.

    LotteLampje schreef:
    (...)Ronnie heeft/had bronchitus. Vandaar dat hij live altijd minder klonk. volgensmij ligt het daar aan.

    Ik vind dat echt lame, want als je bronchitus hebt, is het niet verstandig om te gaan touren, of een album op te nemen. Ik vinnet maar weird.


    blame the bully.