• de meeting komt dus in utrecht.
    bij het busstation.. als je met de trein naar utrecht centraal gaat ( de stad utrecht dus) en je vraagt daar de weg dan kom je er wel..

    we maken ook eeen groot bord met quizlet meeting;)


    we moeten nu alleen nog een datum en een tijd


    <3

    ja kan is goed lijkt mij op een zondag of feestdagb of zo ... maar in utrecht is sumerdarkness 7 en 8 augustus dat is een feest in utrecht waar goth's emo's en matal en vanallemaal soorten mensen op af komen vorige keer was er ook een meeting vaneen andere website geloof ik ....


    http://dwergiie.blogspot.com/

    ja opzich wel leuk, maar er zijn ook mensen die dat dus juist niet leuk vinden ofz.. en soieso, als er meer meetings zijn is t ook minder gezellig, je hebt dan snel dan mensen ook al naar die andere meeting gingen of dat ze dan ineens iemand tegenkomen die ze via hyves of wtevr kennen en dan de rest van de dag bij die andere mensen lopen.
    ik weet wat jij/jullie daarvan vinden maar ik heb dat al wel is meegemaakt.. dan loop je uiteindelijk echt maar met heel weinig mensen x]

    Oh shit Utrecht -.- Daar mag ik dus niet heen... Kan het niet ergens in het noorden ofzo een keer? Dat komt wat beter uit voor mij XD -.-


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Utrecht?

    Daar kom ik niet.

    Ik woon in leeuwarden :\


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Ik woon vlakbij Utrecht! Als er nu eens een meeting komt bij mij in de buurt...

    Oeehh:Y) ik kan mss wel komen met Marloes:Y) we willen sowieso nog een x naar Utrecht >< kzal wel ff overleggen ofso


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    deze meeting is al geweest hoor mensen x]

    kijk de datum van het topic :Y)


    Lalalalalalalala.

    xD


    Nvt

    whaha xD vet handig ><'


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    geghe x]


    Lalalalalalalala.

    Dit moet je eigenlijk in het meeting forum zetten, maar volgens mij opende je dit topic voordat de forum update er was.

    Pff, ik wil wel, maar mag niet :(
    T'is ook altijd hetzelfde éh met die ouders!


    Oh Yeah Yeah..

    Goedzo oscardebest! Had ik nog niet gezien, nu is die verplaatst. Maar ik zal hem sluiten omdat hij over de datum is :)