• wat vinden jullie van mensen die bi zijn ?
    nu, ik ben dit nu eenmaal en mensen accepteren me neit zoals ik ben.Ze laten me allemaal vallen. x(

    ik vind dat mensen die bi zijn en daar dan durven vor uitkomen, dat die een pluim verdienen, want het is niet altijd even makkelijk om het te zeggen , zoals in jouw geval dan !

    Maar ik steun je !
    ciaobella <33


    sometimes goodbye is a painfull way to say I love you !

    DAT VIND IK ZOOOOO KUT als ze je dan niet accepteren. Als ze je uitschelden kom ik ze rammenhoor (6).

    DAT VIND IK ZOOOOO KUT als ze je dan niet accepteren. Als ze je uitschelden kom ik ze rammenhoor (6).


    hahaa, oké,
    maar dat gaat er niet veel aan veranderen dnek 'k xD
    maar toch bedankt :D

    Ik vind het cool, als ze er voor uit komen :]
    Die mensen hebben lef :o
    En mensen die dat niet kunenn accepteren, zijn gewoon domme kakkers -_-


    all I want for christmas is a girlfriend

    Ik vind het cool, als ze er voor uit komen :]
    Die mensen hebben lef :o
    En mensen die dat niet kunenn accepteren, zijn gewoon domme kakkers -_-

    uhuu, helemaal mee eens. Die mensen denken dan dat ze cool zijn, omdat ze iemand uit zitten te kakken die bi is, maar dat maakt hen sufkoppen !


    sometimes goodbye is a painfull way to say I love you !

    (...)

    hahaa, oké,
    maar dat gaat er niet veel aan veranderen dnek 'k xD
    maar toch bedankt :D


    Nou dan ram ik door tot het verandert, want ze zijn geen haar beter dan dat jij bent. Zomar iemand uitschelden omdat ie Bi is PFFT. Die kunnen klappen verwachtten!

    Ik vind het cool, als ze er voor uit komen :]
    Die mensen hebben lef :o
    En mensen die dat niet kunenn accepteren, zijn gewoon domme kakkers -_-


    Ben ik mee eens.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    dank je allemaal ^^

    iloveyouall <33

    ik vind dat mensen die bi zijn en daar dan durven vor uitkomen, dat die een pluim verdienen, want het is niet altijd even makkelijk om het te zeggen , zoals in jouw geval dan !

    Maar ik steun je !
    ciaobella <33
    Helemaal mee eens!!


    Only losers can act the way you do

    DAs lullig,

    Jij moet met jezelf leven..(A)


    My fairytail stinks, does yours?

    Ik vind het ook kut dat ze zo'n mensen niet accepteren. het is toch hun leven; laat ze doen, wat zou het probleem zijn.
    ik vind het echt Koell dat je er voor uit komt dat je BI bent! (:

    ikzelf ben niet bi of lesbisch maar een vriendin van mij is ook Bi en zij word ook soms in de steek gelaten door bepaalde mensen omdat ze Bi is, dat is gewoon zielig!

    ik steun je ook (;
    -Fien.<3

    Ja, ik vind mensen zoooo zielig als ze je opeens niet mogen als je Bi bent. Mijn bste vriend is ook homo hij heeft het me pas verteld en ik kan toch ook normaal met hem omgaan. Ka mij het schelen waar hij ze pielewiel in douwt als je je zelf bent en gewoon normaal tegen mensen doet vind ik het best. Hier probeer dit eens. Stel je eens voor aan iemand (zeg neit dat je bi bent) ga een hele tijd emt diegene om en zeg dan dat je BI bent. Als ze e dan zouden laten vallen is dat gewoon kei zielig want al die tijd konden ze gewoon met je omgaan toen ze niet wisten dat je BI was. Dus als je dit hebt gedaan een zo'n kut hoer of mongool laat je vallen ik meen het hoor: ZEG HET EN IK RAM EROP LOOOOOSSS!!

    Ja, ik vind mensen zoooo zielig als ze je opeens niet mogen als je Bi bent. Mijn bste vriend is ook homo hij heeft het me pas verteld en ik kan toch ook normaal met hem omgaan. Ka mij het schelen waar hij ze pielewiel in douwt als je je zelf bent en gewoon normaal tegen mensen doet vind ik het best. Hier probeer dit eens. Stel je eens voor aan iemand (zeg neit dat je bi bent) ga een hele tijd emt diegene om en zeg dan dat je BI bent. Als ze e dan zouden laten vallen is dat gewoon kei zielig want al die tijd konden ze gewoon met je omgaan toen ze niet wisten dat je BI was. Dus als je dit hebt gedaan een zo'n kut hoer of mongool laat je vallen ik meen het hoor: ZEG HET EN IK RAM EROP LOOOOOSSS!!
    ik ben het met je eens =D


    never lose the ability to see beauty in the little things

    (...)ik ben het met je eens =D


    TUURLIJK BEN JE HE MET ME EENS WANT ALS JE DAT NIET WAS.......

    IK HEB HET NUMMER VAN DE PAASHAAS HOOR!!

    Mensen die BI zijn zijn gewoon cool.

    Die durven het gewoon te zeggen enzo. Ik snap niet waarom anderen er tegenwoordig zo lullig om doen. Dan zijn ze nog lang niet volwassen.


    In Italië tot en met 26 juli! :D