• Enige mensen hier die zin hebben in een hyves-oorlogje. Zo jaa, dan ben je hier aan het juiste topic.
    Ons doelwit van vandaag is Nienke. Een laffe trien die iets te aanhankelijk doet tegenover Johann en ze praat achter onze lieftallige moderator Máriko haar rug.
    En nu gaan we met zijn allen haar bombarderen met krabbels.
    Let's go.

    D'r hyves.

    ik ben onderweg naar d'r hyves:Y)


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    jij.
    bent.
    sneu.

    Waarom zit je achter haar rug om te lullen dan? Ik bedoel, kan je het niet hebben dat ze met Johann heeft?

    Kan ik dit plaatsen? klopt dit?, want uit jouw bericht maakte ik zoiets op...


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Amai zo cool
    --'

    Laf. I'm sorry hoor, maar ik doe niet mee aan zo'n domme internetruzies. Nu toon je jezelf maar een beetje van een kinderachtige kant heuwr.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Geke schreef:
    (...)
    Kan ik dit plaatsen? klopt dit?, want uit jouw bericht maakte ik zoiets op...

    Je zit juist, hoor.

    Join!
    (nerd)

    Oké, tha story:
    Nienke heeft Johann heel erg lang leuk gevonden, of vind hem nog steeds leuk. Dat weet ik dus niet zeker.
    Maar goed, Nienke bemoeit zich nogal graag met andermans relaties. Zo wilde ze Johann al helpen om iets met mij te krijgen. Johann heeft haar vaak genoeg gezegt dat hij niets meer met haar te maken wil hebben en dat ze zich nergens mee moet bemoeien.
    Dat ging heel goed. Tot een paar weken terug. Toen begon ze hem te sms'en dat ze dacht dat Johann en ik hulp nodig hadden bij onze relatie en dat is zo doorgegaan totaan 'Ben je weleens verliefd geweest op iemand waarvan je wist dat ze niet bij je paste en dat ze niet eens goed voor je was?'
    Dus ik heb haar daarmee geconfronteerd. Ze ontkent alles glashard en durft zelf te beweren dat ze blij voor Johann is dat hij eindelijk een lieve vriendin had. En volgens haar gingen die sms'jes niet over Johann en mij. But why the hell stuur je ze dan naar hem? Als in 'Hallo ... ?'
    Maar goed, volgens meerdere mensen probeert ze ons dus gewoon uit elkaar te drijven. En als je bij mij één ding niet moet doen, dan is het wel achter mijn rug omlullen, het vervolgens ontkennen en mijn krabbels dan ook nog eens verwijderen.
    -boos-


    Bored.

    Ik zie eigenlijk geen reden waarom ik haar zou moeten aanvallen terwijl ze míj geen kwaaddoet? Ik vind dat persoonlijk niet echt aardig. Ook niet echt sympathiek van jou, andere mensen tegen iemand opzetten.
    Dit is mijn mening.


    -

    Cristine schreef:
    Oké, tha story:
    Nienke heeft Johann heel erg lang leuk gevonden, of vind hem nog steeds leuk. Dat weet ik dus niet zeker.
    Maar goed, Nienke bemoeit zich nogal graag met andermans relaties. Zo wilde ze Johann al helpen om iets met mij te krijgen. Johann heeft haar vaak genoeg gezegt dat hij niets meer met haar te maken wil hebben en dat ze zich nergens mee moet bemoeien.
    Dat ging heel goed. Tot een paar weken terug. Toen begon ze hem te sms'en dat ze dacht dat Johann en ik hulp nodig hadden bij onze relatie en dat is zo doorgegaan totaan 'Ben je weleens verliefd geweest op iemand waarvan je wist dat ze niet bij je paste en dat ze niet eens goed voor je was?'
    Dus ik heb haar daarmee geconfronteerd. Ze ontkent alles glashard en durft zelf te beweren dat ze blij voor Johann is dat hij eindelijk een lieve vriendin had. En volgens haar gingen die sms'jes niet over Johann en mij. But why the hell stuur je ze dan naar hem? Als in 'Hallo ... ?'
    Maar goed, volgens meerdere mensen probeert ze ons dus gewoon uit elkaar te drijven. En als je bij mij één ding niet moet doen, dan is het wel achter mijn rug omlullen, het vervolgens ontkennen en mijn krabbels dan ook nog eens verwijderen.
    -boos-

    Ik snap dat je boos bent. Dit zou ik ook niet pikken. Maar moeten mensen die er niets mee te maken hebben zich er mee moeien? Het is toch (denk ik hieruit op te maken) wat tussen jou, Johann en die Nienke? En ik vind een internetruzie maar dom eigenlijk. Val haar persoonlijk of op msn aan, maar niet waar iedereen jullie gesprek kan lezen en waar iedereen maar eens doodleuk kan meedoen. Terwijl ze eigenlijk maar half weten waarover het gaat en ze er niets mee te maken hebben. *mening ja*


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Heel graag, maar ik weet niet wat ik moet plaatsen :'D


    You move me ......... Kurt

    Ik heb een reactie geplaatst, maar dat laffe kutje is te zielig en doet ze allemaal weg. Like, bang om met de waarheid geconfonteerd te worden?

    interner war! (duivel)


    -

    Lieve schat, ik doe er zelf niet aan mee. Ik heb Enya gezegt dat ik er niet aan mee doe omdat ik mijn waardigheid wil behouden. However, ik zal haar niet tegenhouden.


    Bored.

    Lovejoy schreef:
    http://nienie-16.hyves.nl/album/36844883/me_L/ksw_-eZ9/fotos/293388883/0/yMkV/
    Ze kijkt scheel :X


    Damn, ugly ass bitch xo