• Ik heb dus de opkomst van tokio hotel gefilmd bij wb ö En ik ben zo vriendelijk om da op netlog te zette en me jullie te dele n_n Dus watch it,and leave a comment,pleas x3#
    http://nl.netlog.com/go/explore/videos/videoid=2531525

    WHuhaa, gij stond goe vanvoor!!! en zo een gekrijsxD

    WHuhaa, gij stond goe vanvoor!!! en zo een gekrijsxD

    oeps :X maar da was ik helemaal ni alleen XD

    Wow vet gegil -_- Jij stond zo dicht aan!<3 Omg *jaloers* :$ Je kan goed flimen ;) Bill is echt sex met die bril!


    I do not hook up.

    omg *doof*
    Ik was er ook en stond bijna vooraan, maar dan aan de rechterkant. Twas af <3

    Joyce! <3

    Wat goed gefilmd! Ben wel een beetje slechthorend nu maar ja. Ik was er ook, het was echt zo geweldig af.


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    Joyce! <3

    Wat goed gefilmd! Ben wel een beetje slechthorend nu maar ja. Ik was er ook, het was echt zo geweldig af.

    OEPS O.O
    ik wor er nu zelf ook half doof van >.<
    en mijn camera kon ik niet meer stil houde xD
    ps; Het is joyce hier.

    waah de sex man!! (H)


    AAP

    AAAHHHH kstond daar ook.. maar dan zo meer voor tom,, eigenlijk er recht voor en dan op de 5e rij.. het was echt geweldig ma men beste vriendin waar ik echt al zowat heel men leven(laten we zeggen 2e dag van het 1e kleuterklasje) heel goed bevriend mee ben was er niet bij:(


    Come to the dark side...We have cookies..

    Wow ik stond niet helemaal vanvoor maar toch heel dicht.Maar ik heb wel prachtige foto's (:


    The soul needs autumn.

    Omg, vet gegil. :')


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Omg dat gegil :P.

    En wat ziet gustav er toch heerlijk uit xD

    Whaa! Je stond mega dicht !


    ' Yes, music is the new religion_

    Wb? Was dat?


    Life is hard and then we die

    Wb? Was dat?

    Wb = Werchter Boutique <3
    Das een festival in België en Tokio hotel kwam daar!

    x


    Tanya is de beste.