• het lijstje doen we niet meer!
    waarom niet? omdat het alleen nog maar ging om in dat lijstje te komen en niet meer voor de gezelligheid, die door dat lijstje wat wegging (A)
    dus vandaar dat het weer zo word als eerst.

    so, talk rabbit (nerd)


    -

    Blij slakjeee :3


    I clicked my heels and wished for you.

    Slalker!.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Heeeee, Amelie poulain. (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    xBiteMe schreef:
    (...)
    Jaaa. Die hadden wij ook :') Ging Tijl bij jullie ook zichzelf een make-over geven met kleding uit het publiek? Zo dom xD Hij deed een vestje aan als broek en een schoen in zijn onderbroek als final touch. :'D
    Ja klopt, en iedereen zijn kleren naar hem toe gooien in de hoop dat hij hun kleren ging dragen :'D Echt hilarisch


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Hoi stalker :((.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Slalker, mehehehe. x'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik ben er weer :9~


    Only losers can act the way you do

    viedeogame schreef:
    (...)
    valt nog mee, zo lief zijn ze niet x'D maar ze zijn nooit online dus kan ik het ook niet vragen :\
    Oja, dat schiet ook niks op =='


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Boterham heeft zojuist de laatste 3 waterijsjes opggegeten, en nu zijn er alleen nog chocoijsjes =='


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    is het dom om vriendinnen te blijven met een meisje enkel omdat ze bij jou in de klas zit en er anders zo'n rare sfeer hangt en je anders helemaal alleen bent omdat je enkel met haar omgaat? (A)


    -

    xHYPERACTIVE schreef:
    (...)Ja klopt, en iedereen zijn kleren naar hem toe gooien in de hoop dat hij hun kleren ging dragen :'D Echt hilarisch

    Ja xD
    En heel vaak het publiek in en steeds dezelfde mensen pesten. :') Het was op een gegeven moment echt zielig voor die mensen. Er was zo'n jongetje die samen met een andere jongen daar was. Hij heette Job. Toen zeiden ze: 'volgens mij zie ik daar een lichte erectie opkomen. We noemen hem nu Blow-Job.'
    Zoo zielig :'D


    I clicked my heels and wished for you.

    Alles goed hier?


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    viedeogame schreef:
    is het dom om vriendinnen te blijven met een meisje enkel omdat ze bij jou in de klas zit en er anders zo'n rare sfeer hangt en je anders helemaal alleen bent omdat je enkel met haar omgaat? (A)

    nee, dat is slim.


    I clicked my heels and wished for you.

    Uh-ooh, moet de hond uitlaten.
    See ya (doeg)


    I clicked my heels and wished for you.

    En ik ga weer :9~


    Only losers can act the way you do