• het lijstje doen we niet meer!
    waarom niet? omdat het alleen nog maar ging om in dat lijstje te komen en niet meer voor de gezelligheid, die door dat lijstje wat wegging (A)
    dus vandaar dat het weer zo word als eerst.

    so, talk rabbit (nerd)


    -

    viedeogame schreef:
    (...)
    jij ook ja :X je was niet de enige hoor.

    Geeft niet hoor dat je dat denkt. Ik heb liever dat je het recht in mijn gezicht zegt en dan kan ik er de volgende keer op letten. Wil je even zeggen hoe ik deed?


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    viedeogame schreef:
    (...)
    ja veel beter! ;D
    ik kan slikken zonder dat het pijn doet en mijn stem is al bijna weer net zoals eerst (nerd)
    Beter :'D
    Damn, had echt medelijden met jou om hele dag thuis te zitten, En ook voor je keel btw xd


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    AimeeForever schreef:
    (...)
    Geeft niet hoor dat je dat denkt. Ik heb liever dat je het recht in mijn gezicht zegt en dan kan ik er de volgende keer op letten. Wil je even zeggen hoe ik deed?

    ik vond dat jij wat slijmerig deed tegen de mensen die in het lijstje wouden. :X


    -

    En sorry dat ik zo deed. Was niet mijn bedoeling.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    xHYPERACTIVE schreef:
    (...)Beter :'D
    Damn, had echt medelijden met jou om hele dag thuis te zitten, En ook voor je keel btw xd

    hahaha het is ook vet saai x'D
    ik ben al ziek thuis sinds vorige week woensdag, ben het ook echt wel zat nu.


    -

    geeft niet hoor camille.
    i still like you (A)


    -

    viedeogame schreef:
    (...)
    ik vond dat jij wat slijmerig deed tegen de mensen die in het lijstje wouden. :X

    Haha, oke.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Goudvis iedereen (doeg)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    viedeogame schreef:
    (...)
    hahaha het is ook vet saai x'D
    ik ben al ziek thuis sinds vorige week woensdag, ben het ook echt wel zat nu.
    Ja idd, en dan ook haaast niet kunnen praten Ö Damn dat is een hel. Ik gil minstens wel 50 keer per dag :'D


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Kent er iemand nog iets van teksten of info over boeken die ik kan gebruiken?


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    mensen het regend hieerr o.O

    en ik moet zo weeg.. nee...:(( dan word ik nat (nerd)

    xHYPERACTIVE schreef:
    (...)Ja idd, en dan ook haaast niet kunnen praten Ö Damn dat is een hel. Ik gil minstens wel 50 keer per dag :'D

    normaal praat ik ook de halve dag door, dus het was wel even wennen voor mij :Y)
    maar nu heb ik mijn stem weer half terug maar hij klinkt zo beroerd omdat ik nu door mijn neus praat omdat alles vast zit in mijn keel en alles, en dat klinkt zo ernstig dom dat ik liever niks zeg (A)


    -

    Whipple schreef:
    mensen het regend hieerr o.O

    en ik moet zo weeg.. nee...:(( dan word ik nat (nerd)

    regen? ôo
    hier is het droooooog (nerd)
    je bent toch niet van suiker ofwel x"D


    -

    viedeogame schreef:
    (...)
    normaal praat ik ook de halve dag door, dus het was wel even wennen voor mij :Y)
    maar nu heb ik mijn stem weer half terug maar hij klinkt zo beroerd omdat ik nu door mijn neus praat omdat alles vast zit in mijn keel en alles, en dat klinkt zo ernstig dom dat ik liever niks zeg (A)
    Haha, dat zuigt. Naja, hoe minder je praat des te eerder het over is, hoopiktoch


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    hey lovely ladies
    naoom heeft gewoon géén gaatjes :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.