• Ik heb hem. en hij is totaal verfuckt. :x

    het enige veranderd is dat je de karaktereigenschappen echt kan bepalen [/je sim kan flirterig zijn,bang in het donker of een hekel aan kinderen hebben etc.],ze hebben andere wensen die aangepast zijn aan deze eigenschappen en je kunt meer spelen met gespierdheid,dikte en gezichten. maar :x die poppetjes zijn vet lelijk x_x en ik vind het stom :x want d erest is precies hetzelfde gebleven x_x

    dus ik vind sims 3 nogal verkut.


    We can only learn to love by loving.

    Isie al uit dan? O.O
    En ik wil hem wel, ben Sims 2 al lang beu, wil wel een extraatje :')

    waaar kun je hem downloaden? ('a)


    <3

    Uuhm dan wil ik wel weten hoe jij hem hebt want hij komt pas op 4 Juni uit...

    Want ik heb hem namelijk bestelt


    As If You'll Ever Love Me

    Gedownload, is een eitje als je weet hoe het moet :)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Downloaden:
    Meestal heb je hier een programma voor nodig. Soms moet je ervoor betalen, soms ook niet. De laatste tijd zijn er een paar download-sites platgegooit. Natuurlijk omdat het illigaal is.
    En de gedownloade versie heeft nog een paar bugs erin zitten.


    I live for the applause, you will die for it.

    Prodigy schreef:
    En ik wil hem wel, ben Sims 2 al lang beu, wil wel een extraatje :')


    I recycle my thoughts.

    Ik heb 'm ook. Vond hem in het begin veel te traag en snapte er maar de helft van, maar naarmate je het spel langer speelt, wordt het steeds leuker :)
    Het is alleen wel verslavend als je het eenmaal leuk vindt..


    I clicked my heels and wished for you.

    Welke site of programma hebben jullie gebruikt om het te downloaden??!!
    Iedereen zegt dat ie hem heeft gedownload, maar WAAR hebben jullie dat gedaan?!

    Ik wil ook:O


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Ik speel geen spelletjes.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik koop hem lekker toch! :P

    Want er zitten veel dingen op die je bij de sims2 eerst appart moest kopen. Zoals auto's en fietsen! Dus je hebt waarschijnlijk gewoon nog niet verder gespeeld! xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik denk dat ik het gewoon bij de sims 2 hou.


    Je bent nooit uitgeleerd.

    ik ga hem wel downloaden awant ik heb alleen 2 op de playstation en dat is verkut xD


    Stop holding me under and let me breathe.

    danku voor te melden. ik blijf lekker mij mijn sims 2


    xX_tink_Xx