• Ik was zo bij een vriendin(oudklasgenoot) op school en toen stond ik bij haar en 2 vrienden en toen zei me vriendin zo dat ik ook th fan was en ik had net daarvoor snoep uitgedeeld en 1 deed net of ie het snoepje uitspuugde en de andere liep weg, maar dat was gwn lol en niet lullig bedoelt ofzo...


    school is net een vuilnisbelt ieder uur een andere zak

    Van die gayband bahbah! Wie doet dat nouwh? Owhja jij hebt geen gezond verstand! blabla... hte iendigt altijd met schelden en ruzie!(A)/b]

    WHAHAHAA, KUT EMO DIE JE BENT

    Zo reageerden ze bij mij in de klas -_-' But I don't care, cuz I hate them.


    Sweet dreams will come true.

    mij gaan ze altijd uitschelden enz. maar ik reageer er niet op!

    Ik vertel da nooit, tenzij ze erachter vragen

    ik: ik ben fan van tokio hotel
    hun: toch niet van die wanna-be wijven band he?:O
    ik: wil je slaag?
    hun: nee
    ik: als je nog 1x iets slechts over ze zegt en ik hoor het, stuur ik alle th-fan op je af, en ik zal je zo hard slaan dat je de duivel om hulp zal smeken, om je mee te nemen naar de hell, en als je satan ziet doe hem de groeten van me
    hun: ...........
    ik:(A)


    i like cookies :Y)

    mijn klasgenoten hadden al door dat ik een beetje de ''duistere kant'' op ging en d88 dat ik fan was van metalica. ik zei toen tegen zo'n jongen die me peste dat ik TH-fan ben. hij lachen jonge! hij lach helemaal dubbel en zei dat het van die wijfen waren. ik: als je nog een keer zoiets zegt dan schop ik je persoonlijk naar de bloody hell!!! toen was ie meteen stil.
    alleen het domme is dat ze me er nog steeds mee pesten. ik ben wel blij dat ze het met woorden houden en me nii in elkaar rammen ofzo. alhoewel die woorden behoorlijk pijn doen van binnen.


    herinner gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag

    Ze lachten me uit |:
    Ze vinden ze gays, maar ja ..
    Ik vind ze leuk en daar gaat het om , niet?


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    sommige mensen respecteren het wel maar andere moeten ook weer zoo lullig gaan zitten doen ¬¬

    1 jongen die gaat op school helemaal lullig doen en dan op msn als ik met hem over th praat respecteerd hij het gewoon enzo
    hele rare jongen xD


    As If You'll Ever Love Me

    Ik vertel het niet, alleen als ze erom vragen. Een meisje vroeg is aan me van wie ik fan was. Toen ik zei dat ik fan was fan Tokio Hotel zei ze alleen 'o' en verder niks. Daarna heb ik haar niet meer gezien..


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...


    Jongen: Ben jij fan van Tokio Hotel?
    Ik: Hoe weet je dat?
    Jongen: Doet er niet toe. Dus je bent fan?
    Ik: Ja, dat maakt me niet anders dan jou hoor.
    Jongen: GOOOOTHIC!

    Ik loop weg.
    Zit hij even later tijdens Nederland allemaal van die bewegingen te maken en te liplezen: GOTHIC!
    Ik besteeds er geen aandacht aan x)
    Gelukkig gaat hij naar het vmbo.
    Waarom gaat hij trouwens niet gelijk van school af met zijn tè laag IQ?


    I recycle my thoughts.

    bij de Tokio hotel fans: aaaah Tokio Hotel!
    die zen over zalig en ik ga later me Tom trouwe (en ikke me Bill:P) en wa is u favo lieke en stem op de dag top 5 op th!

    bij de haters: omg die fcking janette! die zen gay!! en Bill is een meiske en Tom is een mislukte ratafari en dan eindigt et op ambras (A)

    Het onderwerp tokio hotel komt hoedanook in elk gesprek aan bod, en het ligt ook meestal absoluut niet aan mij, maar aan de persoon waar ik mee praat. Dan zeg ik dus gewoon, jah, ik ben ok fan. De eerste reactie is meestal. Oeh, ben jij emo? dan zeg ik gwn nee. Dan vragen ze meestal of ik mezelf ook snijd en dan zeg ik gewoon weer nee. ik ga me echt niet opboeie in de onwetendheid van andere mensen :D Meestal beginne ze dan niet te flippe, als je gewoon normaal doet zit niemand er wat mee in dat je fan bent. :D lang seg! :D

    meestal lachen ze, maar als ze wat langer fzo met me babbelen vinden ze mij best OK! Ze denken dat TH-fans echt zo NIET-intresant zijn fzo, maar dus dat is het wel! Na een tijd aanvaarden ze het toch wel ze! wat maakt het nou uit! wij TH-dans zijn echt niet anders dan ander'n die van een bepaalde Band houden!

    als ik een jongen tegen kom dan is het altijd tokio hotel sucks en als een andere jonge het te we3ten komt ben ik dood. En in het computerlokaal zei ook zo'n derde jaar dat ik emo was!


    school is net een vuilnisbelt ieder uur een andere zak

    Een vriendin van mij is ook fan, en das wel gezellig om met haar erover te praten enzow.

    Maar al de rest moet TH niet... Nja, ze zeggen zo wel dingen van 'gay' enzo, de gewone dingen die iedereen zegt als ze hun niet kennen eigenlijk. Maar ze bedoelen dat maar om te lachen, ik bedoel, ze gaan me daar niet écht mee uitlachen. Ze menen wel wat ze zeggen, maar ik zeg dan altijd van: niet waar, je kent ze niet, zwijg toch gewoon... Dus gwn kleine discussies, maar ze vinden het normaal dat ik hun muziek goed vind, en ze kakken me er niet voor uit ofzo.

    Dan hebben we nog het andere soort. Ik zeg nooit van: hé, ik ben fan van TH, jij ook? Want allé ja, je zegt toch ook niet: hé, ik ben fan van Evanescence ofzo. Ik zeg dat gwn niet, tenzij ze het vragen. Dus ik verberg het ook wel niet ofzo.. Maar ja, sommige geven er heel slechte reacties op, en zun negeer ik gewoon en scheld er eens wat tegen enzo. Er zijn er die het normaal vinden (ik hou van die kinders!) en nog andere bekijken je raar en gaan gewoon weg fzo :S Echt, ik wist niet dat muzieksmaak (het gaat dan over 1 band) zoveel kon uit maken ...


    I did not hit you. I just high-fived your face.