• mij lijkt het wel handig als je bij chapters nieuwe chapters kunt toevoegen en ze dan nog niet online zetten. Dus las je bijvoorbeeld een heel lang chapter hebt, dat je het dan kunt opslaan zonder dat hij meteen online komt. Net zoals met quizzen zeg maar.

    goed idee??


    If you're going to hell, keep going

    Ik vind van wel (Y)
    Want ik kijk altijd ff hoe ze uitkomen in een storie, maar dan kan gelijk iedereen hem lezen en das best wel lastig >.<


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Ik vind van ook. 8D


    We'll still love each other, forever and always. <3

    wat zijn dat ? :$


    Its Now or Never. <3

    xRegenboog schreef:
    wat zijn dat ? :$


    Stories zijn een soort van vernieuwingen van de verhaalseries, waarbij je niet hoeft te klikken op verzenden. Chapters zijn nieuwe delen van zo’n verhaal. Nu moet je steeds als je een nieuw chapter typt helemaal klaar zijn met schrijven voor je het opslaat, want hij staat dan meteen online.

    meer uitleg


    If you're going to hell, keep going

    Ayumi schreef:
    (...)

    Stories zijn een soort van vernieuwingen van de verhaalseries, waarbij je niet hoeft te klikken op verzenden. Chapters zijn nieuwe delen van zo’n verhaal. Nu moet je steeds als je een nieuw chapter typt helemaal klaar zijn met schrijven voor je het opslaat, want hij staat dan meteen online.



    okeee???
    te ingewikkelt voor dit vmbo mensje :$


    Its Now or Never. <3

    xRegenboog schreef:
    (...)


    okeee???
    te ingewikkelt voor dit vmbo mensje :$


    het is gewoon hetzelfde als series, alleen hoef je niet steeds op verzenden te klikken om de uitleg te krijgen zeg maar....
    jij snapt??


    If you're going to hell, keep going

    Ja,ik vind het een goed idee!


    Sometimes it's best not to care.

    Er is een apart subforum voor de storie suggesties: klik.
    Plaats hem daar maar dan krijgt deze een slotje maar ik vind het een goed idee.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    het zou veel beter zijn zo dan nu want ik heb niet altijd veel tijd om een story te typen dus doe ik het altijd in stukjes. Ik ben dan maar begonnen met het als serie te schrijven en dan later als het klaar is zet ik het om van serie naar story.