• Heyy,
    ik heb iemand hier op Quizlet ontmoet, ze is echt heel aardig en wonen 5 minuten van elkaar af en zit op de school naast mij. Maar nu wouden we elkaar een keer ontmoeten enzo. Dus ik vertel het gisteravond tegen mijn moeder. Krijg ik een heel kruisverhoor over haar en hoe het daar is. Vandaag krijg ik te horen dat het dus morgen niet kan, we wouden elkaar morgen ontmoeten. Dus nu moet het een andere keer. En het moet als eerste bij ons, het is altijd zo. Ik wil niet dat het elke keer bij mij begint! Ik vind dat niet leuk. Mijn ouders krijg ik maar niet ver om me een keer voor het eerst naar iemand anders te krijgen. Ik word echt gek daarvan. Ze laten me niet eens de straat uit gaan. Soms kan ik daar harstikke boos over worden en heel erg verdrietig. Want dan willen ze dat ik vrienden maak, kan ik geen vrienden maken omdat ik hier half gepest word. Leer ik eindelijk iemand kennen, mag ik der pas ontmoeten als mijn moeder met haar moeder heeft gepraat en alles weet van der, grr. Ik kan daar niet tegen. Mijn ouders luisteren niet naar mij. Ik kan soms niet eens weg sneaken of ze vragen al waar ik was. Mijn zusje mag veel meer dan mij. Ik krijg ze niet overtuigd. Mijn zusje mag zelfs de hele bouw rond steppen ofzo. Ik mag niks. Het enigste wat ze dan zeggen is: 'Ga naar je kamer! Je hebt straf!' en als ik dan vraag waarom dan zeggen ze dit: 'Je hebt niet gezegd waar je heen ging en dat is niet netjes!' ik ben er soms heel erg verdrietig over dat ze zo doen. Ik mag naar schooltijd ook nog is niet blijven wachten of ze worden ongerust. Dan gaan ze me bellen of komen ze naar me toe fietsen. Ik kan ze op geen enkele reden overtuigd krijgen. Help me alsjeblieft, ik word echt gek hier.

    XX Ay


    I'm your bitch [:

    Weetje als je iemand ontmoet hier die 5 min van je af woont zeg je dat je der van school kent je hoeft niet te zeggen dat je der hier hebt leren kennen aangezien ze toch bij je in het dorp woont.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ö
    Eigenlijk moeten ze blij zijn dát je alles nog vertelt :X
    Misschien kun je zeggen dat dat meisje gewoon héél belangrijk voor je is.

    Decoy schreef:
    Weetje als je iemand ontmoet hier die 5 min van je af woont zeg je dat je der van school kent je hoeft niet te zeggen dat je der hier hebt leren kennen aangezien ze toch bij je in het dorp woont.


    Nou ik kan niet liegen -_-" En ze woont een soort van dorp achtig iets verder dus ja. Dan gaat het alsnog zo!


    I'm your bitch [:

    ShinCupCake schreef:
    (...)

    Nou ik kan niet liegen -_-" En ze woont een soort van dorp achtig iets verder dus ja. Dan gaat het alsnog zo!

    Dat is kut dan. Maar als je haar van Quizzel kent zeg je dat toch gewoon en dat ze bij je opschool zit zeg je dan maar. En je ouders beschermen je gewoon.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Grrrrr... Stoute mama.

    1.Bijt van je af meid zeg dat ej geen kind van 10 meer ben.
    2.als je weg ga zeg dan dat je even een stukje gaat lopen en ga dan gewoon naar dat meisje toe.


    Verder moet ik even denken
    love you

    Bye.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Decoy schreef:
    (...)
    Dat is kut dan. Maar als je haar van Quizzel kent zeg je dat toch gewoon en dat ze bij je opschool zit zeg je dan maar. En je ouders beschermen je gewoon.


    Nou dat begint ondertussen heel erg te irriteren! Mijn zusje mag zelfs meer dingen als mij!!! ZIJ IS 10!! Ik ben bijna 14. Soms wil ik hier gewoon weg! En ik wou dat ik ouders had zoals mijn vriendinnen op school die wel alles toe lieten! Maar dat doen ze niet. In plaats van beschermen krijg ze er mij alleen maar meer mee kapot. Zodat ik straks helemaal van de buiten wereld afgesloten ben!


    I'm your bitch [:

    Meid, dat had ik precies hetzelfde. --'
    Laat ze gewoon eens naar haar ouders bellen ofzo .. Anders ga je ze mss nooit ontmoeten hea.
    Good Luck! x.


    Don't be a drag, just be a queen.

    Gsus.. je bent 13. Dan vind ik wel dat je ouders iets losser mogen zijn. Time to wake up from the 19th century ><
    Neem anders in het vervolg je mobiel mee en zeg: ik ben op m'n nummer bereikbaar.


    No growth of the heart is ever a waste

    Kun je niet zeggen dat je naar een vriendin gaat en dan naar dat meisje gaat?? Ik doe dat altijd en ze vragen niks probeer het eens!!


    Sharon<3Moos

    wat een kutouders zeg! is een naam voor helicoptermoeders die zijn te bezorgd over hun kind in een slechte zin! ik heb ook kutouders trouwens ma ik luister nooit naar ze

    Ze willen je duidelijk iets te fel beschermen, mss moet je eens proberen met hun te praten, je bent idd geen 10 meer. Probeer gewoon, anders kan je nogal tijd proberen om stiekem te gaan, al zullen je ouders, als ze er achter komen, wss wel kwaad op je zijn

    Verhuizen
    k das droog
    wachten dat Shin je komt redden en meesneakt naar Berlijn? Kans te klein

    ach ja...tis ook een gevang hier. Alleen als ik met MEGA puppyeyes zit te smeken.. x'D


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me