• Ik werk dus bij Bakker Ammerlaan. En vandaag hadden we een bestelling van een taart. Waarop een foto van Bill Kaulitz stond. Dus ik zei zo tegen een collega van me:"Vind je die taart ook niet cool?" En haar antwoord was:"Wat een lelijk wijf, zeg!" En ik ging helemaal strijk. En ik zei zo:"Het is een jongen." En haar gezicht nadat ik dat zei was echt onbeschrijfelijk. En de klant die het voor haar nichtje had besteld, vond Bill zelf ook een wijf. En daar ging onze humor dus zo'n beetje de hele dag over. :'D


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Haha, dat is grappig :'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Liess schreef:
    (...)
    Aight, dat is best cool! Maar dit was echt een lelijke foto van Bill. >< Maar ja, die vrouw had 'm voor haar nichtje besteld dus die wist er niet veel van. Haha! :'D

    Bill is knap/sexy/... ^^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Unflinching schreef:
    (...)
    Bill is knap/sexy/... ^^

    Ahdôh, ik ben ook fan. >< Dat terzijde, maar op die foto zag ie er gewoon fucking ugly uit.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Liess schreef:
    (...)
    Ahdôh, ik ben ook fan. >< Dat terzijde, maar op die foto zag ie er gewoon fucking ugly uit.

    Had hij een badhairday? XD


    -

    Selfdestruct schreef:
    (...)
    Had hij een badhairday? XD

    Muahaha, volgens mij wel. Echt vet jammer dat ik er geen foto van heb gemaakt, man. o.o Maar hij zag er barslecht uit. Hij leek zo iemand die de hele nacht heeft lopen batsen met een aliën of zo. Heel onbeschrijfelijk om uit te leggen. x'D


    I don't need to explain myself, I know I'm right.