• Geschiedenis en Nederlands moet leren, hihi :$

    en jullie? (A)


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik moet eigenlijk Chemie leren, maar heb deze middag van half twee tot zes geleerd, dat is wel genoeg voor een examen. :')

    -fluit-
    Ik moet Frans nog leren x'D Terwijl ik hier zit.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik moet nu eigenlijk aardrijkskunde leren(:


    Listen to what we're not saying..

    Ik heb pas volgende week examens, maar ik vind het niet slim van jou om nu op Quizlet te zitten. Héb je wel al iets geleerd? Zo neen, dan ben je echt heeeeel erg dom bezig.
    -Edit
    Neemt niemand zijn examens serieus of zo? Volgens mij willen jullie niet over :} Sorry, maar hierin ben ik echt iemand van: Ik moet leren of ik kom er niet. Maar eigenlijk, wat kan mij het schelen :] Ik moet erdoor zijn, tsja misschien jullie niet maar ik wel ^^

    Geschiedenis. Maarja :')


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Geschiedenis :'D

    ik heb al geleerd ja : D

    maar nu moet ik het opnieuw doorlezen en ik wilde even op quizlet kijken (A)


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Scheikunde x'D


    learn from yesterday, dream of tomorrow, live today

    Niks, voor het eerst 8D
    Donderdag Geschiedenis SO inhalen van vorige week toen ik ziek was (:


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Conspiracy schreef:
    Ik heb pas volgende week examens, maar ik vind het niet slim van jou om nu op Quizlet te zitten. Héb je wel al iets geleerd? Zo neen, dan ben je echt heeeeel erg dom bezig.
    -Edit
    Neemt niemand zijn examens serieus of zo? Volgens mij willen jullie niet over :} Sorry, maar hierin ben ik echt iemand van: Ik moet leren of ik kom er niet.

    Ik neem mijn examens wel serieus.
    Van half twee tot zes uur leren is wel genoeg, straks nog even herlezen en hoppa, klaar.

    Prodigy schreef:
    (...)
    Ik neem mijn examens wel serieus.
    Van half twee tot zes uur leren is wel genoeg, straks nog even herlezen en hoppa, klaar.

    Ik had het dan ook over diegene die hier zeggen dat ze nog vanalles moeten leren :]

    ik heb pas maandag examen xp
    Maar ik begin dan pas met studeren dit weekend
    Ik studeer nooit op voorhand
    maar haal wel altijd mooie puntjes dus das inorde

    Conspiracy schreef:
    (...)
    Ik had het dan ook over diegene die hier zeggen dat ze nog vanalles moeten leren :]

    Janou, ik was tot dit trimester net hetzelfde. :X

    Ik heb pas volgende week examens, maar ik vind het niet slim van jou om nu op Quizlet te zitten. Héb je wel al iets geleerd? Zo neen, dan ben je echt heeeeel erg dom bezig.

    -Edit

    Neemt niemand zijn examens serieus of zo? Volgens mij willen jullie niet over :} Sorry, maar hierin ben ik echt iemand van: Ik moet leren of ik kom er niet. Maar eigenlijk, wat kan mij het schelen :] Ik moet erdoor zijn, tsja misschien jullie niet maar ik wel ^^


    ik heb geen examen haha, alleen so's.
    maar verder ben ik het wel met je eens hoor, de menses die niet examen leren ofzo zijn wel een beetje dom. :$


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    JustFamous schreef:
    ik heb pas maandag examen xp
    Maar ik begin dan pas met studeren dit weekend
    Ik studeer nooit op voorhand
    maar haal wel altijd mooie puntjes dus das inorde

    Ik leer heel het jaar niets. :X
    Met de examens begin ik de namiddag op voorhand, maar dan leer ik wel écht, dus haal ik goede punten. :Y)