• Ik was vandaag mijn kastjes aan het uitzoeken en toen vond ik een verhaal dat ik een paar jaar geleden had geschreven op papier.
    Ik kwam niet meer bij, het was een Tokio Hotel verhaal met een en al drama, maar dan heel droog geschreven, alsof het niks was.
    En ik vond ook een quiz die ik had opgeschreven.
    Vond dat best leuk om dat na al die jaren weer te lezen,
    En nu is mijn vraag: Wie heeft ook oude verhalen op papier die je later terug leest en denkt, dat ik dat ooit geschreven heb?


    It's heavy but you are not the only one

    Jaa ik ouwe paardenverhalen ;) en honden ik schreef altijd over dieren enzow:) ma ik had ook een x een egt vet eng verhaal gemaakt samen met mn nicht het ging over een 3potige hondxD ma die ben ik kwijt helaas(huil)

    ja maar het is wel mijn langste verhaal ooit :X


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Jha, heb ik ;p
    Ik was eigenlijk van plan hem op een Old Skool Account te pleuren ;p


    Don't walk away and leave without a reason.

    Ik niet. Ik was als de dood dat mijn moeder achter die verhalen zou komen. :')


    -

    Esmaye schreef:
    Ik niet. Ik was als de dood dat mijn moeder achter die verhalen zou komen. :')
    hoezo gingen ze over een jongen ofsuw?xD

    Ik. Maar die zijn zo geweldig grappig om te lezen. En het rare was,het was een verhaal van 2 schriftjes vol ö

    ik, staat op de computer (A)
    gaat over een stinkdier x'D


    -

    Esmaye schreef:
    Ik niet. Ik was als de dood dat mijn moeder achter die verhalen zou komen. :')


    Tja, dat had mij ook kunnen overkomen, maar bang ben ik er niet voor.


    It's heavy but you are not the only one

    Poppy schreef:
    (...)hoezo gingen ze over een jongen ofsuw?xD


    Gewoon, hele rare verhalen. 8-)


    -

    Funhouse schreef:
    (...)

    Tja, dat had mij ook kunnen overkomen, maar bang ben ik er niet voor.


    Ik dus wel. 8) Ik had nogal rare dingen in mijn verhalen staan.. En áls ik wat opschreef kraste ik eroverheen. :')


    -

    Esmaye schreef:
    (...)

    Gewoon, hele rare verhalen. 8-)
    haha okey ['=

    jha indd ^^ vroager schreef ik altyd een paar kantjes vl en dan bedacht ik een verhaal over Het Huis Anubis (ohmygaaaad) O_O erg heh? :P


    --

    Ik schreef vroeger altijd verhaaltjes over een dikke, zwate kat die droomde over superheld zijn ;p

    Mish schreef:
    jha indd ^^ vroager schreef ik altyd een paar kantjes vl en dan bedacht ik een verhaal over Het Huis Anubis (ohmygaaaad) O_O erg heh? :P
    En die staat nog steeds op onze website XD


    I live for the applause, you will die for it.