• Okee, gisteren was ik bij een vriendin gingen we even naar een speelveldje . :X
    Komen we daar een klein meisje van 8 jaar tegen , we dachten oo die is wel aardig !
    Was ze gewoon een heks ... Ze zei zo tegen mijn vriendin : jij bent lelijk ( en mijn vriendin is toch echt wel een paar jaartjes ouder dan dat meisje ) Zegt ze tegen mij jij bent wel mooi maar dat meisje is lelijk enzo .
    Zegt ze tegen mijn vriendin : Hè weetje jij bent een poppenkast meisje , en nog meer dingen en mijn vriendin wou haar gewoon slaan . :X

    Mischien iemand die ook ooit zo`n stout kindje ergens heeft gezien ?


    .

    Dat gaat te ver O.O

    Ik had dat kind gewoon een mep gegeven. Like, sommige koters zijn echt zó arrogant O.O
    Ja, zaterdag nog. Een kind met roze jurkje en al, kwam ons even vertellen dat we niet op de trampoline mochten. :')


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Hmm kinderen worden steeds erger like laatst was er zo'n kind zegt hij plots iehhh monster tegen me, alleen omdat ik zwarte make-up op heb en piercings heb. dus ik van Oke? en en ooit schold een kut koter me uit voor gothic Jesus het word steeds gekker o_O


    I build a house for your bones!

    zeggen dat ze niet zo brutaal moet doen. ik vind dat écht niet kunnen. of natuurlijk gewoon negeren.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Screwed schreef:
    Ik had dat kind gewoon een mep gegeven. Like, sommige koters zijn echt zó arrogant O.O
    Ja, zaterdag nog. Een kind met roze jurkje en al, kwam ons even vertellen dat we niet op de trampoline mochten. :')


    Omg , ja kinderen zijn zo de laatste tijd !


    .

    Lovebite schreef:
    Hmm kinderen worden steeds erger like laatst was er zo'n kind zegt hij plots iehhh monster tegen me, alleen omdat ik zwarte make-up op heb en piercings heb. dus ik van Oke? en en ooit schold een kut koter me uit voor gothic Jesus het word steeds gekker o_O


    Dat is pas erg o_o !


    .

    Kinderen worden irritanter met de tijd. echt serieus ik word uitgescholden voor KK kind door 7 jarigenx_x waar slaat da op.


    We can only learn to love by loving.

    Fighter schreef:
    Kinderen worden irritanter met de tijd. echt serieus ik word uitgescholden voor KK kind door 7 jarigenx_x waar slaat da op.


    Ja dat is gewoon niet normaal .
    Kleine kinderen beginnen steeds meer met erge woorden te zeggen ..


    .

    dat kindje wou gewoon stoer doen, net zoals ze steeds zeggen: 'mijn papa is politieman' ofzo. -stoefstoef-
    Ik zou gezegd hebben: 'dat is niet lief' of haar afgeleid hebben.


    -

    Pufash schreef:
    dat kindje wou gewoon stoer doen, net zoals ze steeds zeggen: 'mijn papa is politieman' ofzo. -stoefstoef-
    Ik zou gezegd hebben: 'dat is niet lief' of haar afgeleid hebben.


    Nou dat deed ze niet om stoer te doen .
    Ze meende het echt :Y)


    .

    marilena schreef:
    (...)

    Nou dat deed ze niet om stoer te doen .
    Ze meende het echt :Y)


    dat zei ze gewoon eerlijk wat ze dacht. Het is niet het eerste kind dat alles eruit flapt wat ze denkt ^^


    -

    Pufash schreef:
    (...)

    dat zei ze gewoon eerlijk wat ze dacht. Het is niet het eerste kind dat alles eruit flapt wat ze denkt ^^


    Ja dat is zo ja , maar ze zei het echt gemeen en wij waren jaren ouder dus dat vond ik onbeleefd !


    .

    marilena schreef:
    (...)

    Ja dat is zo ja , maar ze zei het echt gemeen en wij waren jaren ouder dus dat vond ik onbeleefd !

    tja, daaraan zie je hoe ze opgevoed worden.


    -

    wtf hoe durft dat klein kind O_o nou ik vind het dus al i rri als een 1stejaar me ambeteert (was is 2dgn ofzo iets vn dt ik th-freak was ofzo en da da ni goed was ofzo naar m'n hoofd slingere --') en die is toch echt wel ouder dan 8 xD
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Pufash schreef:
    (...)
    tja, daaraan zie je hoe ze opgevoed worden.


    Ja , dat is waar


    .