• heyhey,

    Dankzij bepaalde films zoals The Mummy is mijn periode van grootste interesse van het oude Egypte weer terug.

    en ik vroeg me af of er mensen zijn die interesse hebben in een RPG ervan.

    Precies welke periode enz. wou ik graag met jullie overleggen dan.

    Meningen worden gewaardeerd!

    Zou je mee willen doen aan de RPG: Ancient Egypt?

    15.4% (2 stemmen)
     
    Ik wil graag meedoen.

    46.2% (6 stemmen)
     
    Ik heb wel interesse

    30.8% (4 stemmen)
     
    Ik twijfel nog

    7.7% (1 stem)
     
    liever niet


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Min 1 stem


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Zouden julie ook een reactie willen plaatsen met ideeën


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Lijkt me leuk (:
    Je zou gewoon een rpg over de oude egypte kunnen doen in het jaar van een van die farao's ofzo.
    Of gewoon echt een beetje als de mummy dat was mensen opgravingen aan het doen zijn en dan op zo mummy stuitte die tot leven komt^^

    Alastor schreef:
    Lijkt me leuk (:
    Je zou gewoon een rpg over de oude egypte kunnen doen in het jaar van een van die farao's ofzo.
    Of gewoon echt een beetje als de mummy dat was mensen opgravingen aan het doen zijn en dan op zo mummy stuitte die tot leven komt^^


    Ik wilde eigenlijk gewoon echt in de tijd doen van de farao´s en dat je alle rollen kunt spelen, zelfs van de farao


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Mijn obsessie voor Egypte gilt dat dit een RPG moet worden. Met farao's lijkt me wel echt awesome. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Nia schreef:
    Mijn obsessie voor Egypte gilt dat dit een RPG moet worden. Met farao's lijkt me wel echt awesome. c:



    (hoera)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Het lijkt me wel leuk, maar dan moet je wel zorgen dat je de spelers bij elkaar brengt. Zoals een opgraving, leger, school, legende, reis........


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Doen Shar! ;3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Fictionalworld schreef:
    Het lijkt me wel leuk, maar dan moet je wel zorgen dat je de spelers bij elkaar brengt. Zoals een opgraving, leger, school, legende, reis........


    Het fijne aan Egypte was dat toentertijd haast iedereen een titel droeg, dus het "Koninklijk Huis" had een tiental aan mensen die belangrijk waren, met de Farao aan top. En dan heb je natuurlijk nog slaven. Dus ik denk dat als je het Koninklijk Huis wilt doen als RPG dat je toch al wel goed zit. c:
    Zelf zou ik er zeker interesse in hebben om een simpele slaaf op me te nemen.


    I'm your little ray of pitch black.

    Fictionalworld schreef:
    Het lijkt me wel leuk, maar dan moet je wel zorgen dat je de spelers bij elkaar brengt. Zoals een opgraving, leger, school, legende, reis........



    De spelers zijn ook vrij om zoektochten doen doen naar mythes



    Wie wilt mij trouwens helpen met plaatjes te zoeken en gifs?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    En welke tijd van de farao's willen jullie?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HalfBloodPrince schreef:
    En welke tijd van de farao's willen jullie?


    Zelf denk ik dat je beter richting ± 2040 v.Chr kunt gaan, aangezien de Koning daar dichter bij het vol stond, en je eventueel ook gewone mensen kunt hebben die in het volk zitten. Al weet ik niet zeker welke richting je op wilt, dus natuurlijk is die keus aan jou. c:

    Enkel gifs, niet veel bijzonders.


    I'm your little ray of pitch black.

    Nia schreef:
    (...)

    Zelf denk ik dat je beter richting ± 2040 v.Chr kunt gaan, aangezien de Koning daar dichter bij het vol stond, en je eventueel ook gewone mensen kunt hebben die in het volk zitten. Al weet ik niet zeker welke richting je op wilt, dus natuurlijk is die keus aan jou. c:

    Enkel gifs, niet veel bijzonders.



    en welke farao/ koningin heerste toen? of welke willen jullie dan?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)

    en welke farao/ koningin heerste toen? of welke willen jullie dan?


    Wil je het echt officieel doen? Als ik jou was zou ik daar eerst over nadenken. Het is immers jouw RPG, dus het zijn jouw keuzes. Zo kun je kiezen voor een mannelijke of vrouwelijke farao. Ik ken de tijdlijn niet echt van wanneer tot wanneer iedereen regeerde.

    Zelf heb ik een obsessie met Hatsjepsoet, al regeerde zij voor de tijd die ik voorheen zei. Masr zoals ik al zei is de keus aan jou, heb je liever dat de farao enkel als God gezin wordt? Als de zoon van Ra tenminste of dat ze zich meer met het volk mengden? Of wil je enkel volk op je nemen? Dit zijn allemaal vragen die ik mezelf eerst zou stellen voor ik een RPG zou openen. Sowieso kun je altijd kijken of je echt bekende faraos wilt gebruiken of dat je voor een eigen era wilt gaan, een zogenaamde AU waarin je je eigen keuzes maakt. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Nia schreef:
    (...)

    Wil je het echt officieel doen? Als ik jou was zou ik daar eerst over nadenken. Het is immers jouw RPG, dus het zijn jouw keuzes. Zo kun je kiezen voor een mannelijke of vrouwelijke farao. Ik ken de tijdlijn niet echt van wanneer tot wanneer iedereen regeerde.

    Zelf heb ik een obsessie met Hatsjepsoet, al regeerde zij voor de tijd die ik voorheen zei. Masr zoals ik al zei is de keus aan jou, heb je liever dat de farao enkel als God gezin wordt? Als de zoon van Ra tenminste of dat ze zich meer met het volk mengden? Of wil je enkel volk op je nemen? Dit zijn allemaal vragen die ik mezelf eerst zou stellen voor ik een RPG zou openen. Sowieso kun je altijd kijken of je echt bekende faraos wilt gebruiken of dat je voor een eigen era wilt gaan, een zogenaamde AU waarin je je eigen keuzes maakt. c:


    Ik wil het zo dicht mogelijk bij de geschiedenis houden qua belangrijke gebeurtenissen


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."