• Ja, ik zag gisteren op een paar profielen dat een aantal zinnetjes netjes onder elkaar staan. En als ik dat doe, dan krijg ik dat niet. :'D Met bijvoorbeeld een songtekst ed. Maar mijn vraag; Hoe doe je dat zo mooi? oO Ik heb serieus alles geprobeert...

    &Het geheim hoe ik het heb gedaan, zal ik meenemen in mijn graf. :Y)

    Kan gesloten worden!


    You move me ......... Kurt

    Hm, geen spaties gebruiken? Ik heb eigenlijk geen idee. Ik zit zelf ook met dat probleem..


    "I shut my eyes in order to see.'

    ik snap het denk ik
    je moet ipv spatie tab gebruiken
    als dat het probleem is
    nogal blondt bezig vandaag

    -xx-


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Gewoon geen spatie gebruiken. Ook al is dat zeer lastig want ik heb het zelf ook. Wij willen teksten zonder van die vervelende grote ruimtes kunnen typen ;O

    JOYCEVIPx schreef:
    Gewoon geen spatie gebruiken. Ook al is dat zeer lastig want ik heb het zelf ook. Wij willen teksten zonder van die vervelende grote ruimtes kunnen typen ;O

    Huh? Wat bedoel je met 'geen spatie gebruiken?' Ik druk dan toch gewoon op 'enter' voor een volgende regel?


    You move me ......... Kurt

    ik snap niet?


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Geke schreef:
    ik snap niet?

    Als je op je profiel een songtekst bijvoorbeeld, zet. Dan krijg je dat met allemaal witregels ertussen. Maar op bijvoorbeeld het profiel van Cherished staat het netjes onder elkaar. En ik wil nu weten hoe ze dat doen.
    Voorbeeld;

    Ain't happy, I'm feeling glad.
    I've got sunshine, in a bag.
    I'm useless, but not for long, the future...
    It's coming on.


    You move me ......... Kurt

    [center ][/center ]


    blame the bully.

    Als je enter doet dan komen der onderhand een paar kilometers tussen die regels >.<.
    Ik overdrijf niet

    Willom schreef:
    [center ][/center ]

    Dan krijg je het alsnog. =.=


    You move me ......... Kurt

    Hoe heb je het nu gedaan? :Y)


    Let the Night embrace you

    Meadow schreef:
    Hoe heb je het nu gedaan? :Y)

    dat zou ik ook wel eens willen weten.


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;